Stadsloop "De Gentenaar" 10km
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
-
- Contacteer:
Stadsloop "De Gentenaar" 10km
Gisteren meegedaan in Stadsloop "De Gentenaar". Was weertje om gebakken te worden. Had ook weer last van een pijnlijke keel (airco- we hates them). Maar uiteindelijk heel goed gelopen. Het volledig verslag lees je hier
Het nieuwe trainingschema werpt duidelijk zijn vruchten af
Het nieuwe trainingschema werpt duidelijk zijn vruchten af

Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
-
- Contacteer:
Re: Stadsloop "De Gentenaar" 10km
Ik heb hem ook meegelopen en vond het een zeer geslaagde organisatie. Alles ging vlot tot de laatste km. Daar toch even verschoten van de Gentse bergen. Het was mijn derde loop die ik ooit gelopen heb. 49'36". Tevreden. Ben nu op zoek naar een volgend doel. Proficiat voor je verslag. Leuk geschreven.
Mooi geschreven en schitterend resultaat.
Toch fijn dat je ziet dat je aangepaste training vruchten afwerpt !!!
Toch fijn dat je ziet dat je aangepaste training vruchten afwerpt !!!
Leuk verslag en mooie vooruitgang! Goe bezig! 

-
Tiens, ik weet zeker dat ik hier een enthousiaste reactie had neergeschreven, maar blijkbaar is het ofwel verdwenen of heb ik vergeten bevestigen (het zal wel 't laatste zijn). Het was alleszins een briljante tekst maar jammer genoeg herinner ik er me niet veel meer van
. In ieder geval was het weer een leuk verslag en een goede prestatie van je! Ergens jammer dat ik er niet bij was want ik had dat drankmeisje anders met plezier gefileerd