Yihaaa!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Yihaaa!
Eerste van de drie geplande wedstrijden deze periode: 6km 'recreatieve jogging' : 'zilver' !!!
Wie had dat gedacht, zeker ik niet...
Eerst rondje van 'n 2tal km 'warm gelopen' en daarbij al gemerkt dat ik redelijk 'vermoeid' zat
Dan startschot : weer veel te snel uit de startblokken -leer ik dat dan nooit ?!
- na 500m dus alweer 'teut'... en enkelen voorbij moeten laten gaan... al meteen ook aan mijn haas (?! waar zat die die eerste 500?) laten weten dat ik zo geen 6km zou volhouden... maar hij negeerde mijn gezucht en gekerm compleet...
Integendeel, hij begon over de reiger die daar langs ergens op de vijver stond 'te supporteren'
Doh ! Ik zag niks ! Enkel 'af' !
Na eerste rondje van 3km had ik echt wel zoiets van... pfff... ik stop hier en nu !!
enfin... toch doorgelopen.. bij passage hoorde ik iets van '2de vrouw en 13de'... eer ik ontcijferd had wat die vent gezegd had was ik alweer bijna een km verder
en gaf dat bericht natuurlijk wel terug wat moed
... Hoewel, ik had me blijkbaar echt wel geforceerd dat eerste stukje en 't bleef dus gewoon afzien... De tijd waar ik stiekum op had gehoopt kon ik toen ook al lang op mijn buik schrijven, maar toch : Tweede vrouw
Was mooie troostprijs
En mijn tijd van vorig jaar met halve minuut verbeterd (ipv de verhoopte 1,5 minuut)... Soit, doel gehaald (11km/h grens) én podium
Bovendien hing er nog een leuke beloning aan vast, aankoopbon bij Decathlon... en dat bij een gratis jogging!
Wat hebben we geleerd... dat ik dus ook een gemiddelde van ergens in de 170 kan lopen over 6km
(de 2km opwarming natuurlijk niet meegerekend, net zomin als 't uitlopen achteraf) Hierbij mijn excuses Tom13!
Wat hebben we nog meer geleerd ? Dat 't lief stikjaloers was op mijn 'zilver'
zo erg dat hij vandaag bij de 10 zelf op 't podium stond voor de tweede plaats
... bij de mannen dus... in een iets 'echtere' jogging 

Wie had dat gedacht, zeker ik niet...
Eerst rondje van 'n 2tal km 'warm gelopen' en daarbij al gemerkt dat ik redelijk 'vermoeid' zat

Dan startschot : weer veel te snel uit de startblokken -leer ik dat dan nooit ?!

Na eerste rondje van 3km had ik echt wel zoiets van... pfff... ik stop hier en nu !!

Wat hebben we geleerd... dat ik dus ook een gemiddelde van ergens in de 170 kan lopen over 6km

Wat hebben we nog meer geleerd ? Dat 't lief stikjaloers was op mijn 'zilver'

Re: Yihaaa!
Wauw, wat geweldig goed! Van harte proficiat!
Dat belooft wat voor je volgende twee wedstrijden 

Lopen is een kwestie van je ene voet voor de andere zetten.
WAUW! Gefeliciteerd bloempje! Ik ben fier en ik ken je niet eens echt.
En wat stoer dat je zilver won en dan zo'n bon krijgt voor decathlon. Ideaal, wat thermokleding uitzoeken voor deze winter? Of ga je voor een drinkbelt nu je die 6 gelopen hebt kun je door voor de halve marathon toch? Hihihi..
Ik moest hier hardop lachen in de woonkamer om je verhaal. En dan specifiek om dit stukje:
Top gedaan, op naar de volgende!
En wat stoer dat je zilver won en dan zo'n bon krijgt voor decathlon. Ideaal, wat thermokleding uitzoeken voor deze winter? Of ga je voor een drinkbelt nu je die 6 gelopen hebt kun je door voor de halve marathon toch? Hihihi..
Ik moest hier hardop lachen in de woonkamer om je verhaal. En dan specifiek om dit stukje:
Hoe grappig je dat daar schrijft.. ik voel met je mee hoor, echt waar, maar ik moest echt even schateren. Eerstvolgende keer dat ik loop, of jij, en we hebben het zwaar, zullen we dan aan deze quote denken? Dat moet haast helpen.Integendeel, hij begon over de reiger die daar langs ergens op de vijver stond 'te supporteren' Doh ! Ik zag niks ! Enkel 'af' !
Top gedaan, op naar de volgende!

[url=http://hardloopster.blogspot.nl]Mijn eerste stapjes in de hardloopwereld[/url]
-
Amaai Bloem! heel goe zeg!!!
Ik heb gelukkig geen klassement te verwachten bij mijn eerstvolgend 'loopevenement' is recreatief.Ik hoop alleen dak aankom, da zal wel lukken ook, alleen uitkijken dak me ni laat meeslepen door de hazen...want ik loop aan een traag tempo zoals ge weet
Ik heb gelukkig geen klassement te verwachten bij mijn eerstvolgend 'loopevenement' is recreatief.Ik hoop alleen dak aankom, da zal wel lukken ook, alleen uitkijken dak me ni laat meeslepen door de hazen...want ik loop aan een traag tempo zoals ge weet
Dikke proficiat bloem.
Wauw en dan nog met een medaille! Super!
Wauw en dan nog met een medaille! Super!
Thx voor je verslag.
Ne dikke proficiaaaaaaaat!!! Ge hebt dat super goe gedaan, had ook niet anders verwacht van u!!!
Zal deugd gedaan hebben om de bevestiging te krijgen van al dat trainen vooraf! Up naar het volgende event, waar het nog beter zal gaan, niet?
2K opwarming, amaai dat is nie weinig zulle.
Ne dikke proficiaaaaaaaat!!! Ge hebt dat super goe gedaan, had ook niet anders verwacht van u!!!
Zal deugd gedaan hebben om de bevestiging te krijgen van al dat trainen vooraf! Up naar het volgende event, waar het nog beter zal gaan, niet?
2K opwarming, amaai dat is nie weinig zulle.

Thanx

Wel even relativeren : dit was ook 'maar' recreatieve jogging hoor... maar blijkbaar wordt er wel een rangschikking voor de eerste drie bijghouden mét tijdopname ook... (daar had ik vorig jaar niet eens iets van gemerkt

Maar podium en medailles waren er niet echt bij... dus geen groot tromgeroffel

'k Loop zo al genoeg naast mijn schoenen vindt mijn lief

Enne... voor de volgende wedstrijden... daar loopt net iets meer concurrentie rond...

als ik in Hasselt een plaats in de top 50 bij de vrouwen in mijn leeftijdscategorie kan bemachtigen mag ik al zéér tevreden zijn

Voor een 6km event waar je wil 'knallen' niet eh Eriks... vandaar dat je ook voor dergelijke wedstrijden moet doortrainen naar de 10km...eriks schreef:2K opwarming, amaai dat is nie weinig zulle.

...heb trouwens ook 2km uitgelopen

Effe voor de duidelijkheid... als S2Rner moet je dus niet met die gekken vanvoor meespurten als het startschot gaat ! Die hebben veel meer kms in de benen dan nipt die 5 ! (vb. trainer van mijn zoon loopt telkens plaatselijke joggings 5km en wint die met zijn vingers id neus... en start even later ook nog eens met de 10km of 15km... en wint die dan soms ook nog

Als je op de paralympics een medaille haalt ben je ook een atleet! Jij was de tweede beste in jou categorie, dat wil toch altijd wel iets zeggen. Proficiat en geniet er van!
-
- Contacteer:
Proficiat Bloem, en nu naar de Decathlon om een blitse wintertenue (en een regenjasje ziet er naar uit dat we dat de komende week kunnen gebruiken)
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]