MOI - en nog wat blabla

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Linnie

MOI - en nog wat blabla

Bericht door Linnie »

En alweer een nieuwe loper - die het hopelijk vol gaat houden! Vanavond om 21.30 begonnen met les 1, nooit gedacht dat ik het vol zou houden, maar het is me gelukt. Een knalrood hoofd en buiten adem toen ik thuis was, maar... I DID IT. De eerste stap is gezet.

Waarom ik ga lopen met Evy? Moeilijk om zo 1 2 3 uit te leggen. Heb al jaren (10+) een eetstoornis. Tijden met ondergewicht, normaal gewicht, ondergewicht, normaal gewicht etc wisselden zich af. Een normaal eetpatroon heb ik al heel lang niet gehad. Vele opnames, therapieën, gesprekken maakten dat het soms wel beter ging, maar ik viel steeds terug. Twee maanden geleden ben ik verhuisd, beschermd women.... daar val ik nu onder. Meer structuur in mijn dagen, en ook in mijn eetpatroon. Hier heb ik zelf voor gekozen... ik wil zelf verder... Máár ik ben ik de afgelopen twee maanden ook best wat aangekomen, en hier heb ik het erg moeilijk mee. Het eten gaat dus wel wat beter, maar als dit betekent dat ik aankom... HELP?!?

Sowieso is mijn conditie 0,0. Ik heb een hele tijd niet mogen sporten, ik had ondergewicht, was opgenomen, en mocht absoluut niet afvallen. Het eten gaat nu net wat beter. Ik zou dus hier eigenlijk niks aan moeten veranderen... dus als ik wat af wil vallen en iets aan mijn conditie wil doen, dan moet ik het wel zoeken in mijn beweging... En voila... daar was Evy!

Dat is ff in het kort mijn verhaal :) Als je het uitgelezen hebt - respect!
peter.b1

Re: MOI - en nog wat blabla

Bericht door peter.b1 »

ik heb het uitgelezen ;)
een gezonde geest in een gezond lichaam daar doen we het toch allemaal voor
succes :arrow: en op naar de volgende les
Asleani

Bericht door Asleani »

Succes, en welkom bij de club :D
Biekecachedog

Bericht door Biekecachedog »

Ik heb heel veel respect voor je dat je hier je verhaal durft te vertellen.
Ik hoop dat ook voor jou eens de tijd komt dat je trots op je eigen lichaam zult zijn.
InDuRoOw
Contacteer:

Bericht door InDuRoOw »

Ik sluit me graag aan bij Biekecachedog.

Veel plezier met lopen.
[url=http://hardloopster.blogspot.nl]Mijn eerste stapjes in de hardloopwereld[/url]
Hellothere

Bericht door Hellothere »

Welkom hier hoor, en veel succes met je nieuwe loopcarriere.

Als je enige tijd loopt zal je bovendien ook merken, dat je van het lopen niet alleen een flinke conditie, en een behoorlijke dosis kracht bijkrijgt, mar ook een behoorlijke schep energie en een verhoogde dosis "voel je beter in je vel". bovendien gaat het hoofd ook dikwijls aan het werk tijdens het lopen, waardoor je dan weer zaken gaat overdenken, alles beter relativeert en soms zelfs problemen oplost.

dus volhouden nu, en de rest komt ook wel.

Wel even aan toevoegen dat buiten adem zijn bij het lopen in principe niet hoeft. Loop vooral heel rustig. Nu bouw je conditite en kracht op, sneller lopen kan nadien altijd nog wel.
Plaats reactie