Dagboek van een beginnend loper
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Re: Dagboek van een beginnend loper
Bedankt voor de peptalk! Ik ben blij dat het terug goed gaat, het is altijd weer even moeilijk als je er even tussenuit geweest bent om terug motivatie te vinden. Maar uiteraard probeer ik nu vol te houden.
Nog niet zo lang geleden begonnen en nu al zo lekker bezig!
Volhouden en genieten!

Volhouden en genieten!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Bedankt! Helaas liep het eergisteren niet zo lekker.
Ik ging 's avonds in het donker nog even lopen en ik wilde 7km doen, helaas ging het na 3,5km niet meer. Ineens zo slapjes en duizelig. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Niet van te weinig eten, want ik kwam nog niet zo lang ervoor van tafel. Ben dan maar gestopt en de rest gewandeld.
Vandaag nog eens op mijn gemak dan terug 6,5km gelopen.
Ik weet dat slechte dagen erbij horen en alles wat ik gedaan heb, heb ik toch maar gedaan.

Vandaag nog eens op mijn gemak dan terug 6,5km gelopen.
Ik weet dat slechte dagen erbij horen en alles wat ik gedaan heb, heb ik toch maar gedaan.

- Saskia1982
- Contacteer:
Iedereen heeft wel eens zo'n dag, niet teveel van aantrekken
Zo zijn er soms ook super dagen dat je zomaar vanzelf in het ritme komt en alles vanzelf lijkt te gaan..

22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Langste afstand tot nu toe: 15 km

9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Ontzettend lang geleden dat ik nog gepost heb, maar ik heb niet volledig stil gezeten. Wel wat geslabbakt, af en toe een toertje van 5-6km, maar nooit meer dan dat, omdat het er niet van kwam om drie keer per week te gaan lopen.
Maar sinds enkele weken ben ik terug regelmatiger bezig en gisteren liep ik tot mijn eigen verbazing 9km. Ik heb echt nog nooit zo'n afstand gelopen en het ging zo lekker. Ik ging voor de 7km gaan, maar aangezien mijn rondje nog niet af was heb ik dat uitgelopen en toen zat ik aan 8. En toen voelde ik mij nog zo goed dat ik er nog een kilometer heb bij gedaan.
Eind maart doe ik voor het eerst mee met een Urban Trail (die van Gent, 10km) en ik kijk er naar uit. Ik had niet gedacht dat het mij ging lukken, maar nu zou het normaal gezien toch moeten gaan he! Het is wel zo dat er nog steeds dagen zijn dat het echt niet goed gaat, maar meestal kan ik wel de afstand afronden die ik voor ogen heb. Raar dat het soms zo fluctueert wel...
Maar sinds enkele weken ben ik terug regelmatiger bezig en gisteren liep ik tot mijn eigen verbazing 9km. Ik heb echt nog nooit zo'n afstand gelopen en het ging zo lekker. Ik ging voor de 7km gaan, maar aangezien mijn rondje nog niet af was heb ik dat uitgelopen en toen zat ik aan 8. En toen voelde ik mij nog zo goed dat ik er nog een kilometer heb bij gedaan.
Eind maart doe ik voor het eerst mee met een Urban Trail (die van Gent, 10km) en ik kijk er naar uit. Ik had niet gedacht dat het mij ging lukken, maar nu zou het normaal gezien toch moeten gaan he! Het is wel zo dat er nog steeds dagen zijn dat het echt niet goed gaat, maar meestal kan ik wel de afstand afronden die ik voor ogen heb. Raar dat het soms zo fluctueert wel...
-
Proficiat dat je niet hebt stilgezeten, dat heb ik wel gedaan, haha.
Als je nu al 9 km kan, gaat die 10 km geen probleem zijn!
Als je nu al 9 km kan, gaat die 10 km geen probleem zijn!
Thx!
Maar jij toch goed terug bezig, las ik?
Maar jij toch goed terug bezig, las ik?

-
Ha, ja maar niet in de mate van jij!!
Vandaag 7 km gelopen. Tevreden, maar niet zo lekker als toen met die 9km.
En die eerste kilometers blijven toch de moeilijkste...

- martmarbus
Dat van de eerste kilometers zal iedereen wel hebben. Dat hoort bij het warmlopen. Ik loop pas na de eerste 4 km lekker en kom dan pas los.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!