Vreemde eend

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Alfatwosix

Vreemde eend

Bericht door Alfatwosix »

Goede morgen,
Ik ben waarschijnlijk een vreemde eend in de bijt, ik woon en werk al 20 jaar in het buitenland (vergeef me de occasionele taalfouten aub.) en werk momenteel in Mogadishu, Somalie voor de VN.
Ik ben een kleine 3 maanden geleden ook terug beginnen lopen (ik was vroeger een vrij goede loper), maar de jaren van zittend leven hebben hun tol geist en ik kon nog geen km lopen toen ik eraan begon. Ik heb een eigen schema aangezien ik "start2run" niet kende van tv. De eerste maal dat ik 5 km kon uitlopen zonder tussenin te wandelen was een eerste overwinning. Dan stilaan sneller en sneller proberen, begonnen aan 45 minuten voor de 5km, dan onder 40 minuten en ik zit nu aan 33 minuten voor de 5 km. Het grote doel is 5km onder 30 minuten. Ik heb een nike+ sportwatch om prestaties te volgen en te loggen on-line. Nike vertelt me ook dat ik perfect op schema zit can de gemiddelde man tussen 50 en 59 jaar die 57.8 km / maand lopen :-).
Nu moet ik waarschijnlijk volhouden en verder gewicht verliezen... zit aan 98 kg voor 1m78 dus daar moet wel nog wat vanaf.
Zo, dat is de kleine introductie, ik kijk ernaar uit van mekaar aan te moedigen en de prestaties van anderen te volgen.
Vele groeten!
dirk.vancoillie.5
Contacteer:

Re: Vreemde eend

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Zo te zien ben je goed bezig, ik zou me niet teveel focussen op je gewicht, dat komt wel in orde :P . 33 min voor 5 km is al een behoorlijk tempo en ik lees dat je al een volgend doel voor ogen hebt, veel succes en hou ons op de hoogte ;)
Inhale the future. Exhale the past.
McMurti

Re: Vreemde eend

Bericht door McMurti »

Waw, goed bezig, ik hoop dat ik dat in je voetsporen kan treden .. inspirerend!

Groeten,
Mc
Plaats reactie