Nath_* loopt....

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Nath_*

Re: Nath_* loopt....

Bericht door Nath_* »

Vandaag de gevreesde les 9 op het programma. 5 minuten aan 1 stuk, ga ik dat wel kunnen? Dat is wat door mijn hoofd speelde deze ochtend. Ik had er uiteindelijk dan ook helemaal geen zin meer in…

Net toen ik besloot om me dan maar weer om te draaien in bed, kwam er een (vervelende?) stem van de andere kant.

Hij: Ging jij niet lopen vandaag? Het is al bijna half 7.
Ik: nog eventjes kan geen kwaad.
Hij: je weet dat ik vandaag op tijd moet vertrekken naar mijn werk dus zie maar dat je vertrekt en snel terug bent (er moet nu natuurlijk altijd iemand thuis zijn om op kleine man te passen)
Ik: hoop verwensingen, gemompel en gekreun.
Hij: nog meer aansporingen en een halve "preek"
Ik: Dan toch maar opgestaan.
Hij: volgens mij zie ik het al aan uw gat, dat lopen.
Ik: (nog steeds slecht gezind) denk maar ni da ge me nu kunt paaien.(waarna ik bijna stampvoetend de trap af ben gegaan ;) )

Beneden glas water gedronken, loopmaatje aangelijnd en vertrokken. Ik was nog geen 2 minuten weg of ik had er al echt plezier in! (en dat voor iemand met mijn ochtendhumeur!!!).

En de les zelf? Die ging super vlot, de 5 minuten leken niet veel langer dan de eerste 2 (of zo voèlde dat toch). Trots op mezelf kwam ik weer thuis.

Conclusie: Bedankt voor die shot onder mijn kont lieverd! (soms, héél soms, heeft uw man ook gelijk dames!)
Stefkelino

Bericht door Stefkelino »

Goed bezig. Les 9 staat morgen op het programma voor mij!
nico verbrugge

Bericht door nico verbrugge »

seg seg, soms :)
Nath_*

Bericht door Nath_* »

Gisteren les 10 gelopen. Deze week wordt blijkbaar een volledige herhaling van vorige week. Hebben we al gedaan, dus moet lukken! Benen zijn wel wat vermoeid nu (gisteren tijdens het lopen ook al). Misschien neem ik mijn rustdagen niet "serieus" genoeg?

Vrijdag na de les stond er nog een bezoek aan de crèche gepland (volgende maandag moet ik weer gaan werken, dus mochten we al eens gaan kennismaken met de kinderverzorgsters daar). Aangezien deze crèche ongeveer 2,5km van de deur is en de parkeerplaatsen er niet zo dik gezaaid/betalend na 15 min besloot ik om er te voet naartoe te gaan. Na mijn loopsessie dus nog een 5-tal km gewandeld.

Op zaterdagvoormiddag volg ik naailes (kan ik binnenkort lekker zelf al mijn loopkleren naaien, haha ;) ) en aangezien we hier thuis maar 1 auto hebben (en de wederhelft wel boodschappen wou gaan doen) en mijn fiets net gerepareerd is (120 euro, fietsenmakers zijn duur zeg ik u!) deze van stal gehaald. Ook de naailes is niet echt ver, maar als je al ongeveer een jaar niet meer op een fiets gezeten hebt, en dan ineens gaat fietsen met een zware mand aan het stuur (ik heb zo een stadsfiets met een grote bagagedrager vooraan), dan voel je die 4km enkel toch wel al serieus aan de beentjes :D .

Zondag dan les op de hondenschool, paar spurtjes getrokken op het agility veld (dat doe ik nu wel 2 keer per week, dus ca va wel) en dan besloten om 's namiddags nog van het goede weer te genieten. Ik denk dat we ongeveer een 5,5km hebben gewandeld met onze honden.

Ik heb dus genoten van een actief weekend. Zo dadelijk ga ik nog te voet naar het ziekenfonds (met hun domme brieven ook altijd), en dan heb ik toch weer een 6-tal km gewandeld vandaag.

Morgen staat les 11 op het programma. Die les vond ik vorige week behoorlijk intensief (8*2 minuten) dus ik ben eens benieuwd!
Nath_*

Bericht door Nath_* »

Les 11 vandaag: check!
Dragonix

Bericht door Dragonix »

Nice going ;) *thumbs up*
Nath_*

Bericht door Nath_* »

Thx!

=vandaag les 12 gelopen, ging gewoon goed :).

Op naar week 5 alweer!
Stefkelino

Bericht door Stefkelino »

Amai, ik moet nog 2 trainingen afwerken deze week :P
Eentje vanavond en eentje zondagochtend denk ik :)
Nath_*

Bericht door Nath_* »

deze ochtend les 13 gelopen. Ging goed. Vandaag ook mijn eerste werkdag achter de rug na de bevalling. Toch wel erg moe vanavond..
Nath_*

Bericht door Nath_* »

Woensdagochtend les 14 gelopen en deze ochtend les 15 :) . We zijn dus officieel in de helft! Beide lessen gingen echt goed. Vandaag zelfs 4,77km afgelegd volgens de gps. Vind ik toch niet slecht :D .
En dan nu, hop naar het weekend en genieten van mijn twee rustdagen! Ik kan ze gebruiken na mijn eerste werkweek sinds lang :D

Prettig weekend iedereen!
Plaats reactie