Started to run

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Cami
Contacteer:

Re: Started to run

Bericht door Cami »

Wawwwwwww Proficiat !!!! Je hebt het gehaald !!!!

En dank je wel voor de sponsoring hé !!!!
Sauv

Bericht door Sauv »

Wat een schitterende verslagen! Ik heb een poosje niet op dit forum gepost, maar heb zojuist jouw hele topic door zitten lezen en ik heb ervan genoten. :) En gefeliciteerd met je 10 kilometer natuurlijk! Daar droom ik nog van (maar ik ben op weg!).
El Pollo Diablo

Bericht door El Pollo Diablo »

Cami schreef:Wawwwwwww Proficiat !!!! Je hebt het gehaald !!!!

En dank je wel voor de sponsoring hé !!!!
Héél graag gedaan :) Flightleader vond ik niet terug op die pagina, en Mini d'r echte naam ken ik niet...
El Pollo Diablo

Sauv schreef:Wat een schitterende verslagen! Ik heb een poosje niet op dit forum gepost, maar heb zojuist jouw hele topic door zitten lezen en ik heb ervan genoten. :) En gefeliciteerd met je 10 kilometer natuurlijk! Daar droom ik nog van (maar ik ben op weg!).
't Volledige topic doorgelezen? Dat is al een prestatie op zich :D
Die tien kilometer gaat je zeker lukken, jij bent toch degene die zelfs tijdens Ramadan nog ging gaan lopen? Als je dat kan heb je de 10 km zeker in je :D
El Pollo Diablo

Vandaag voor het eerst weer op pad zonder Evy! Vanwege tijdsgebrek had ik geen nieuwe playlist weten samen te stellen dus heb ik er maar eentje gerecycleerd - meteen ook ecologisch verantwoord! En belofte maakt schuld, dus heb ik de playlist die begon met Friday Coffee genomen - Ssstt, stillekes, niet te luid afgespeeld want voor Rakelings is dit midden in de nacht :)
Het plan was om mij te houden aan de routine van de afgelopen weken. Een vijftal kilometer, niet te zot qua snelheid en hartslag.
Dat is maar een beetje gelukt vrees ik. De vijf kilometer zijn er zes geworden. De gemiddelde snelheid lag -voor mijn doen- historisch hoog: 6:15 min/km. De gemiddelde hartslag viel al bij al, rekening houdend met de gemiddelde snelheid, nog mee: 157. Wie goed is in hoofdrekenen of inschatten zal wel al zien waar ik naartoe aan 't gaan ben. Ik heb vandaag mijn vijf kilometer gelopen in 30:52! En niet alleen dat, ik had nog genoeg over om er nog een kilometertje bij te lappen. Ik moest toch nog naar huis, dus kon ik dat net zo goed al lopend doen :D
Het lopen zonder Evy was een beetje raar, beetje wennen, maar het heeft mijn prestaties goed gedaan. Ik heb het altijd gehoopt, maar nu weet ik het zeker: ik ga écht onder die 30 minuten geraken.
flightleader
Contacteer:

Bericht door flightleader »

Kijk zie ons rendier gaat een supersonisch rendier worden, straks haalt hij nog de lichtsnelheid :lol: :lol: :lol:

En ook proficiat met het overleven van Evy en haar keep running 8-) 8-) 8-) 8-)
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Cami
Contacteer:

Bericht door Cami »

Haha overleven van Evy ... wat was het moeilijkste : Evy overleven op de keep running.

Die 30min gaat je zeker lukken :) Is en blijft wel magisch vind ik.
Sauv

Bericht door Sauv »

El Pollo Diablo schreef:
Sauv schreef:Wat een schitterende verslagen! Ik heb een poosje niet op dit forum gepost, maar heb zojuist jouw hele topic door zitten lezen en ik heb ervan genoten. :) En gefeliciteerd met je 10 kilometer natuurlijk! Daar droom ik nog van (maar ik ben op weg!).
't Volledige topic doorgelezen? Dat is al een prestatie op zich :D
Die tien kilometer gaat je zeker lukken, jij bent toch degene die zelfs tijdens Ramadan nog ging gaan lopen? Als je dat kan heb je de 10 km zeker in je :D

Haha ja klopt, dat je dat nog weet, knap hoor! En dank je wel. :)

En wat heb je weer een leuk verslag geschreven! Gefeliciteerd met je prachtige tijd!
mini

Bericht door mini »

'k Denk ni dat je mij kan sponsoren, aangezien ik meeloop met m'n werk. ;)
Maar toch bedankt!
Rakelings

Bericht door Rakelings »

[quote En belofte maakt schuld, dus heb ik de playlist die begon met Friday Coffee genomen - Ssstt, stillekes, niet te luid afgespeeld want voor Rakelings is dit midden in de nacht :)
.[/quote]
Haha, niks gemerkt hoor :D.
Jaja, die Evy, ze heeft ons ondanks wat onduidelijkheidjes toch maar even zo ver gekregen dat we 10km lopen. Fantastisch toch!
Plaats reactie