weerr eens terug begonnen
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
weerr eens terug begonnen
ondanks het koude weer ben ik weer aan het lopen geslagen...ik heb de start to run-editie van 2011 gedownload en die vind ik veel interessanter dan die van 2006.
er worden veel meer tips gegeven die je echt kan gebruiken,ondertussen ben ik aan les 17 maar die valt me toch vrij zwaar,de eerste 5minuten die gaan vanzelf maar de 7minuten gaan nog heel moeizaam
,kan ik nu best die les blijven herhalen?of ga ik een week terug?graag wat tips van jullie ervaringen... 
er worden veel meer tips gegeven die je echt kan gebruiken,ondertussen ben ik aan les 17 maar die valt me toch vrij zwaar,de eerste 5minuten die gaan vanzelf maar de 7minuten gaan nog heel moeizaam

Re: weerr eens terug begonnen
Eenzelfde les blijven herhalen is sowieso niet zo verstandig... Als je persez een herhaling wil inlassen kan je beter de week uitlopen en dan de hele week herhalen... In één week zit nl. zowel 'n wat pittiger les als wat minder belastende lessen, dus best als één geheel te beschouwen.
Succes in ieder geval !
Succes in ieder geval !
Re: weerr eens terug begonnen
hey bedankt voor de reactie,bij de str van 2011 is les 15,16 en 17 identiek :5min lopen,2min. stappen,7min lopen,2min stappen dan terug 7min lopen met 2min stappen en nogeens 5min.lopen en 2min.stappen...