Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dannieke

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dannieke »

@Stepkeloopt: ik ben begin oktober 2012 begonnen met S2R, ik had toen enkel een fietsconditie maar dat is helemaal niet hetzelfde; 2 minuten lopen was toen ook al meer dan genoeg. Maar je ziet, als je volhoudt kan je over een half jaar waarschijnlijk 15km aan één stuk lopen.
Ik hoop dat althans, want in april staan er 16km op mijn programma :D

Vanavond 45 minuten gelopen (Keep Running Afl 11). 7,6 km afgelegd aan 9,9km/u. Het ging heel vlotjes met dank aan de weergoden :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
molemieke

Bericht door molemieke »

Joepie, vanmorgen rond 10u30 stopte het hier eindelijk met regenen!! Direct de loopschoentjes aangetrokken en toen ik na 6,8 km terug thuis kwam scheen het zonnetje. Wat kan dat deugd doen zeg! Heb er 48 min over gelopen dus we gaan stilaan ook wat sneller vooruit (8,4 km/h) :D .

Ik merk wel dat ik in mijn uppie stukken sneller loop dan wanneer mijn loopmaatje mee gaat. Misschien toch proberen om 1x per week alleen te gaan. Zou graag in september meedoen aan een loopwedstrijd (12km) tegen een iets sneller tempo dan.
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Keep Running les 12, intervalletjes. Ging weer lekker. Gemiddelde boven 10km/u met versnellingen rond 15km/u :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
CarolaC

Bericht door CarolaC »

Lekker les 2 gelopen, ging prima. Kop in de wind, lekker muziekje erbij... heerlijk!
Vivi

Bericht door Vivi »

Dannieke schreef:@ Vivi: de watersportbaan in Gent, daar staat ook een stukje over op p22 van het Keep Running boek, misschien kom je Evy wel tegen :D
Haha, zalig! Nee, ik ben haar nog niet tegengekomen! De Marathonman is mij wel al enkele keren voorbij gelopen!

Zaterdag een zalig loopje in de zon gedaan en voor het eerst 10 km in exact 1 uur gelopen! Eindelijk! 'k ben supercontent! Ik denk om nu langzaam op te bouwen naar 15 km.
bloem

Bericht door bloem »

Dannieke schreef:Keep Running les 12, intervalletjes. Ging weer lekker. Gemiddelde boven 10km/u met versnellingen rond 15km/u :)
Chapeau :mrgreen:

En Vivi, sterk bezig !

Gisteren 'kajakjogging' meegelopen, behoorlijk afgezien ;) maar was best leuk om doen :D
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Het water was dan toch wat weggetrokken Bloem? :mrgreen:

Vandaag 07/02: 8,6km gelopen, wel een beetje guur weer :(
jolenta

Bericht door jolenta »

net terug van rondje joggen.....maaaaar ging niet echt lekker. Vorige week nog met griep 3dagen op bed, en gister toch nog even wisten carnavallen...dus we nemen maar aan dat het daar aan ligt. Ben na 10min. maar omgedraaid dus ipv. 30min. 20 gelopen,maar beter iets dan niets. Vrijdag gewoon weer proberen.
zeemeermin

Bericht door zeemeermin »

Vandaag niks gedaan, niet alleen vandaag, al sinds november!! Eerst een tijd gesukkel met stramme kuiten, ook de achillespezen wilden niet echt mee. Na enkele maanden 2 x per week kiné lijken die problemen opgelost, maar mijn linkerknie speelt me nu weer parten, soms voel ik bijna niks, soms hevige pijn. Ik was van plan om in januari te herbeginnen, maar toen werd ik ziek... enfin, het één na 't ander :(
Ik ben nog steeds van plan te herbeginnen, denk dat het beste is van weer helemaal van les 1 te starten na deze lange onderbreking. Zo gauw het weer aanvaardbaar lijkt voor mij haal ik mijn loopschoenen toch weer tevoorschijn op hoop vn zege!
Vermits ik een mailtje kreeg vn 'start to run' wilde ik dit even meegeven.
Hopelijk tot binnen ni al te lang....
sporterkertje
Contacteer:

Bericht door sporterkertje »

Vandaag zitten kniezen omdat het een rustdag is :cry: Heb veel aan de pc gezeten, wat gegevens bijgewerkt. En tussendoor wat huishoudelijke taken verricht :roll:
Morgen terug een toertje lopen, :D :D

Een fijne sportavond iedereen, xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Plaats reactie