Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Ni slecht Wimmeke, redelijk tempo om opnieuw te starten, en gelijk ook een behoorlijke afstand.Wimmeke schreef:Ik ben uiteindelijk 53 minuten onderweg geweest en heb zo'n 8.5km gelopen.
Hopelijk ontdek je morgen niet dat je iets geforceerd hebt.
Nou knap hoor van Wimmeke. Vandaag dus voor het eerst 55 minuten gelopen. Daar heb ik dus maanden over gedaan. Sommige mensen hebben het gewoon in zich, anderen moeten er hard voor trainen en dan nog gaat het niet elke keer gemakkelijk. Het is bij mij elke loop weer afwachten of de benen die dag willen.
Knap Yvonne ! Goed bezig !
En Wimmeke... deze keer wel bezig blijven eh, heb ff in mijn geheugen (of liever, dat vd site
) gegraven en al een paar 'herstart'berichten gevonden
... Heb ideaal trainingsdoel voor jou... Zet 19/10/2013 maar in je agenda, 't is dan wedstrijd in 'jouw bos'! Aangezien je die 8km nu al makkelijk loopt, kan je tegen dan doortrainen naar 12 of misschien 20 km
Of je kan gaan voor een pr op die 8 of op de 4 km... Keuze zat... Geen excuses meer om die schoenen weer onder 't stof te laten komen !!
Loopje van vandaag : 't was iets frisser dan maandag... beetje mistig ook al boven de vijvers... toch nog t-shirt en korte broekenweer
Iets langer dan 'n uur in bos rondgehuppeld, max157 (meterke heel even gebiept) avg 142.. Nog genoten van waarschijnlijk een vd laatste doordeweekse loopjes in daglicht...
En Wimmeke... deze keer wel bezig blijven eh, heb ff in mijn geheugen (of liever, dat vd site

Loopje van vandaag : 't was iets frisser dan maandag... beetje mistig ook al boven de vijvers... toch nog t-shirt en korte broekenweer

Per ongeluk 1 les verder genomen dan voorzien was. Dus bij vertrek zei Evy.. Nu gaan we 2 x 15 minuten lopen. Ik dacht.. Oei hier klopt iets niet, maar Ja ok, we zullen dat maar proberen dan. En het ging nog goed ook
weer effe trots op mezelf.. We zijn goed bezig !! 

Zeker goed bezig. Keep running!
-
@Hellothere
Ai,ai,ai, ni echt in de lappenmand... maar er toch naast.
Met nog wa gesnotter en gehoest erbij, ja, da schiet ook ni op dan. Mijn geblaf is gelukkig bijna over.
Wat knieen en kuiten betreft, hoe gaat da spreekwoord ook alweer? Een ezel verslijt eerst aan zijn poten
De raad van mijn kinesiste voor mij, deze week geen loopjes meer, wel wandelen, spieren in beweging houden en goed mijn rekoefeningen doen. Zaterdag mag ik wel de halloweenrun meedoen. Maandag dan ook ni lopen, wel weer kinébeurt. Volgens haar is 't een kwestie van tijd die de spieren nodig hebben om aan te passen aan mijn lopen en dan verdwijnen die pijntjes vanzelf. Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Ai,ai,ai, ni echt in de lappenmand... maar er toch naast.
Met nog wa gesnotter en gehoest erbij, ja, da schiet ook ni op dan. Mijn geblaf is gelukkig bijna over.
Wat knieen en kuiten betreft, hoe gaat da spreekwoord ook alweer? Een ezel verslijt eerst aan zijn poten

De raad van mijn kinesiste voor mij, deze week geen loopjes meer, wel wandelen, spieren in beweging houden en goed mijn rekoefeningen doen. Zaterdag mag ik wel de halloweenrun meedoen. Maandag dan ook ni lopen, wel weer kinébeurt. Volgens haar is 't een kwestie van tijd die de spieren nodig hebben om aan te passen aan mijn lopen en dan verdwijnen die pijntjes vanzelf. Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Vandaag ook een uurtje op de loopband gewandeld om in een lagere zone te bewegen (vetverbranding). Toch 5,4 km na een uurtje. Morgen de testloop voor de Bergrace die vrijdag 2 november gaat plaatsvinden, dus dan moet ik goed fit zijn.
Zeemeermin, zaterdag dus de Halloween run? Veel succes!
Zeemeermin, zaterdag dus de Halloween run? Veel succes!
Lijkt me leuk, Yvonne, die Bergrace! Het is net een beetje ver, maar anders zou ik graag zijn komen kijken
Zeemeermin, veel plezier en succes morgen met je Halloween run! Ga je daarvoor nog iets geks aantrekken, of doe je gewoon je running outfit aan? In het eerste geval graag foto's!

Zeemeermin, veel plezier en succes morgen met je Halloween run! Ga je daarvoor nog iets geks aantrekken, of doe je gewoon je running outfit aan? In het eerste geval graag foto's!

Lopen is een kwestie van je ene voet voor de andere zetten.
Met met een trainer de halve heuvel op en af, met tips tussendoor. Op het eind de heuvel helemaal opgelopen. Was best zwaar. Toch ben ik blij dat ik nu weet wat mij op het eind van de Begrace by Night te wachten staat. Vrijdag zal ik de energie goed moeten verdelen om voor de laatste kilometer nog wat extra over te houden. Moeilijk was het met de kleding vanmorgen. Het had een paar graden gevroren, maar het zonnetje kwam er ook door. Toch maar een jack met lange mouwen aangedaan.
Gegevens:
30 minuten
4,3 kilometer
300 kcal.
gem. hartslag 155
max. hartslag 197 (heftig!)
gem. snelheid 8,7
max. snelheid 10,9
herstel hartslag 97
Er was ook een zeer hoge piek in de belastingsgrafiek van Polar zichtbaar.
Gegevens:
30 minuten
4,3 kilometer
300 kcal.
gem. hartslag 155
max. hartslag 197 (heftig!)
gem. snelheid 8,7
max. snelheid 10,9
herstel hartslag 97
Er was ook een zeer hoge piek in de belastingsgrafiek van Polar zichtbaar.
Afl9 S2R, het was frisjes vanochtend. Dus meteen de deur uitgelopen om op te warmen, gelukkig zegt Evy snel om te beginnen lopen nadat je 'play' drukt 

Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10