Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Ik 7 km gelopen vanmorgen, zeer onaangenaam weer hier: veel wolken, heel vochtig en vervelend windje... Met trui was te warm en zonder te koud.
Maar toch een voldaan gevoel als ik na 46 minuten afklokte....
@Zeemeermin: ik heb vanmorgen m'n hartslag eens in 't oog gehouden: toen ik mijn horloge rond 11u aandeed was't ongeveer 65 en die ging dan naar 60. De was opgehangen en dan was't ongeveer 70. De trap opgaan naar het eerste bracht het op 80. En de 500 meter fietsen naar het vertrekpunt van m'n looptoer naar 92.
Maar toch een voldaan gevoel als ik na 46 minuten afklokte....
@Zeemeermin: ik heb vanmorgen m'n hartslag eens in 't oog gehouden: toen ik mijn horloge rond 11u aandeed was't ongeveer 65 en die ging dan naar 60. De was opgehangen en dan was't ongeveer 70. De trap opgaan naar het eerste bracht het op 80. En de 500 meter fietsen naar het vertrekpunt van m'n looptoer naar 92.
Gestart voor 8km maar een foute afslag genomen en er nog een stuk mogen bijdoen.
Afgeklopt op 11km. een persoonlijk record.
het viel nog mee maar de beentjes pieken toch wel een beetje.
http://connect.garmin.com/activity/235705000
Afgeklopt op 11km. een persoonlijk record.

het viel nog mee maar de beentjes pieken toch wel een beetje.
http://connect.garmin.com/activity/235705000
Waarum zijn al die garmin connect in mijlen?
Henk, kun je rechts boven op je scherm veranderen naar KM
Klik 'Weergeven in Metrich'

Laatst gewijzigd door eriks op 22 okt 2012, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanochtend les 17 van Keep Running gelopen. Van tevoren zag ik er wel een beetje tegenop (50 minuten lopen) . Temeer daar ik een beetje verkouden ben. Het weer werkte echter mee en het ging best aardig. In de orige les van Evy van 50 minuten heb ik 7,2 km. gehaald. Nu stond er 7.6 op de teller. Is toch wel weer leuk. Doorkomstijd voor de 5 km was 32.31. Wel iets sneller dan andere keren, maar die 10 km per uur (constant) gaat mij echt niet lukken. Daar ga ik me ook maar niet meer druk over maken. Ik heb dit volgehouden en daar ben ik al blij mee. De hartslag lag wel weer wat hoger dan ik de laatste tijd gewend ben. Ook het inspanningniveau lag volgens Polar erg hoog. Daar moet ik dus wel even mee oppassen.
Geg.
50 minuten
7,6 km
gem. hartslag: 166
max. hartslag: 174
gem. snelheid: 9,1
max. snelheid: 10
herstelhartslag 95
Geg.
50 minuten
7,6 km
gem. hartslag: 166
max. hartslag: 174
gem. snelheid: 9,1
max. snelheid: 10
herstelhartslag 95
-
Vandaag weer vertrouwde loopje van 6 km gedaan, maar ik ben ni echt happy
Nog steeds verkouden, het wil ni echt en na afloop pijn in mijn knie..pfff
Normaal gezien ging ik een weekje rust nemen vanwege die verkoudheid, maar met het oog op de halloweenrun besloot ik toch nog maar een loopje te doen vandaag, geen goed idee blijkbaar..
De rest van de week neem ik definitief rust! Zo kom ik zaterdag dan mss toch nog 'redelijk' fit aan de start...
De gegevens voor vandaag zijn , zoals gewoonlijk, ni spectaculair, hopelijk betert het ooit
6 km in 52,55 min.
gem. HR 151
max. HR 175
detail:
http://connect.garmin.com/activity/236061254" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog steeds verkouden, het wil ni echt en na afloop pijn in mijn knie..pfff
Normaal gezien ging ik een weekje rust nemen vanwege die verkoudheid, maar met het oog op de halloweenrun besloot ik toch nog maar een loopje te doen vandaag, geen goed idee blijkbaar..
De rest van de week neem ik definitief rust! Zo kom ik zaterdag dan mss toch nog 'redelijk' fit aan de start...
De gegevens voor vandaag zijn , zoals gewoonlijk, ni spectaculair, hopelijk betert het ooit

6 km in 52,55 min.
gem. HR 151
max. HR 175
detail:
http://connect.garmin.com/activity/236061254" onclick="window.open(this.href);return false;
We duimen in ieder geval al voor zaterdag Zeemeermin!
Vanavond van 5 tot half 7 zaaaaalig gelopen... Geprofiteerd van die laatste zonnestraalkes, korte broek, tshirt.. zalig weertje, zo lekker dat ik dus extra rondje heb gelopen
- meteen schitterende revanche voor de gemiste wedstrijd zaterdag!
Wel op 't gemakske.. schoon binnen de 'own-zone' gebleven, max 156 en avg 140, meterke heeft me niet moeten terugfluiten
Vanavond van 5 tot half 7 zaaaaalig gelopen... Geprofiteerd van die laatste zonnestraalkes, korte broek, tshirt.. zalig weertje, zo lekker dat ik dus extra rondje heb gelopen

Wel op 't gemakske.. schoon binnen de 'own-zone' gebleven, max 156 en avg 140, meterke heeft me niet moeten terugfluiten

-
- Contacteer:
@Zeemeermin: we zullen duimen dat de verkoudheid over is tegen de Halloweenrun en dat de pijn aan de knie over is.
Vanmorgen heel vroeg gaan lopen omdat ik een drukke dag voor de boeg had, en wat een rottige mist. Een trager loopje gedaan tegen 8.8km/h en 70min lang was het gevolg, totaal 10.3km gelopen. Hoewel ik de eerste kilometers toch wel gas heb gegeven... in de donker is het toch altijd iets moeilijker inschatten
Totaal van deze maand staat al op 88km
Het gaat dus heel goed, hopelijk blijft het weertje zo zalig zodat we lang kunnen buiten blijven lopen.
Vanmorgen heel vroeg gaan lopen omdat ik een drukke dag voor de boeg had, en wat een rottige mist. Een trager loopje gedaan tegen 8.8km/h en 70min lang was het gevolg, totaal 10.3km gelopen. Hoewel ik de eerste kilometers toch wel gas heb gegeven... in de donker is het toch altijd iets moeilijker inschatten

Totaal van deze maand staat al op 88km

Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
-
Gisteren in de loop van de dag begon ik goed op te knappen van m'n griep. Dus vandaag nog een dag verplichte rust, maar ik kan nauwelijks op morgen wachten om de schoenen weer onder te binden en lekker te gaan lopen. Ik begin morgen met de laatste les die ik gelopen had, dus de eerste les van de laatste week Running Coach 10 km
Deze morgen gestart voor 6km.Na 3 rondjes van 2km een goed gevoel en nog een rondje bijgedaan,nog steeds goed gevoel dus nog een rondje bijgedaan.Zo heb ik voor de eerste keer in mijn bijna 50 jarig bestaan 10km aan een stuk gelopen in 1h07m46sec,5 maanden geleden konden we nog geen 3 minuten volhouden.Geeft een hemels gevoel!