Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
@Fotogravinnetje
Ha, ik ben ni alleen hier met da probleem geloof ik!
Bij mij gaat het ook al snel boven de 160 bij rustig joggen(zie mijn tempo
)
Zal volgende week toch eens proberen een beetje sneller te lopen mss..
Ha, ik ben ni alleen hier met da probleem geloof ik!
Bij mij gaat het ook al snel boven de 160 bij rustig joggen(zie mijn tempo

Zal volgende week toch eens proberen een beetje sneller te lopen mss..
Vandaag eerste keer 6km gelopen in 36.48 min gewoon op het gevoel.Adem ok,wel een beetje pijn in de kuiten.Ben van plan om een sporthorloge aan te schaffen maar als ik dat alloemaal lees?Ik weet alleen dat mijn hartslag bij rust 52 is.
-
Ondertussen klein testje gedaan;
HR in rust:76
2x rustig de trap op en af: 120
Na 1 min. 70
na 3 min. terug 76
Weet iemand wa dat ongeveer wil zeggen voor mij?
HR in rust:76
2x rustig de trap op en af: 120
Na 1 min. 70
na 3 min. terug 76
Weet iemand wa dat ongeveer wil zeggen voor mij?
S2R aflevering 6, met verkoudheid... alles eens goed losgelopen.
Eerste keer met hartslagmeter en aan een normaal tempo zit ik toch al snel aan 165bpm. Eigenlijk te veel dus.
Had ik toen ik begon met fietsen ook, dus ik verwacht dat het nog wel zal dalen. Tijdens het wandelen zak ik al snel terug naar 130bpm.
Op naar volgende week voor een nieuw loopschema
Eerste keer met hartslagmeter en aan een normaal tempo zit ik toch al snel aan 165bpm. Eigenlijk te veel dus.
Had ik toen ik begon met fietsen ook, dus ik verwacht dat het nog wel zal dalen. Tijdens het wandelen zak ik al snel terug naar 130bpm.
Op naar volgende week voor een nieuw loopschema

Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
-
- Contacteer:
Eergisteren 10km gelopen,in een lekker droog weertje
Vandaag na een vroege dienst ook gaan lopen, moet zeggen sinds ik regelmatig 10km loop dat die loopjes na een vroege dienst mij beter af gaan. Toch weer een goeie 500m bijgedaan en zit nu op die loopjes op 8.5km,en dit aan een mooie snelheid van 9.4km/h.
Volgende trainingen zijn 10km -10km - 9km en een herstelweekje en dan zijn we klaar om 3x 10km in de week te lopen

Volgende trainingen zijn 10km -10km - 9km en een herstelweekje en dan zijn we klaar om 3x 10km in de week te lopen

Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
les 11 volbracht en kijk al uit naar de volgende, je krijgt er extra energie door. Ik begin het echt leuk te vinden
@zeemeermin : deze week gewoon rustig aan blijven doen, je hebt zaterdag die Halloweenrun... loop daar gewoon lekker zonder op je hartslagmeter te kijken... ? Goei voorstel ?
(wel niet meteen met de hevige meute vooraan mee beginnen sprinten eh
)
Wat heb ik gedaan : ...
gesupporterd voor 't lief en enkele andere bekende lopers tijdens de cross die ik had willen meelopen... Tja... soms moet een mens zijn verstand gebruiken zeker 
Vandaag ga 'k wel 10km wandelen
... en vanaf morgen terug rustig lopen 

Wat heb ik gedaan : ...

Vandaag ga 'k wel 10km wandelen

Vanmorgen 10km gelopen in zalig loopweertje. Met dank aan Hellothere voor de tip (park Hove)!
5 km gelopen in Venlo bij de Bridge to Bridge run. Wel, het waren er eigenlijk stiekem 5150, gelopen in een nettotijd van 30:19.
Tevreden!
Tevreden!
[url=http://hardloopster.blogspot.nl]Mijn eerste stapjes in de hardloopwereld[/url]
Zeer nette tijd. gefeliciteerd! Was zeker een lekker loopweertje.