onderhoud loopschoenen
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
onderhoud loopschoenen
Mag je je loopschoenen in het wasmachine steken?
-
- Contacteer:
Re: onderhoud loopschoenen
NEEN
Demping gaat daar van kapot = loopschoenen voor de vuilbak!
Na elke loop beter je zool met een tandenborstel afborstelen en met een natte uitgewrongen doek de stof afwrijven. Altijd goed laten drogen, zo kan je ze best in goede conditie houden.

Na elke loop beter je zool met een tandenborstel afborstelen en met een natte uitgewrongen doek de stof afwrijven. Altijd goed laten drogen, zo kan je ze best in goede conditie houden.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
flightleader schreef:Na elke loop beter je zool met een tandenborstel afborstelen en met een natte uitgewrongen doek de stof afwrijven.

Na 't loopje worden die hier schonekes aan de deur op 't rekske achtergelaten, de mijne en die van 't lief goed opengetrokken dat ze goed kunnen luchten... die van 't zoneke...

In 't geval ze echt door en door nat zijn geworden haal ik er de binnenzool wel uit en frot ik ze vol krantenpapier om ze goed droog te krijgen...
Voor de rest gebeurt er nie veel mee... eens een keer tegen mekaar kloppen om 't ergste vuil eraf te hebben vooraleer in de wagen te stappen, of als de atletiekpiste heel stoffig was wil ik ze ook wel eens afborstelen om niet met rode schoenen te moeten lopen...
Die dingen dienen om mee te lopen eh... nie om mee naar een feest te gaan... toch ?

Bovenkant nat: kranten
Zool en zijkanten modder: laten opdrogen en afborstelen met oude afwasborstel (evenals alle voetbalschoenen in het gezin)
Zool en zijkanten modder: laten opdrogen en afborstelen met oude afwasborstel (evenals alle voetbalschoenen in het gezin)
[url=http://hardloopster.blogspot.nl]Mijn eerste stapjes in de hardloopwereld[/url]
Ik doe hetzelfde als Bloem
Ik doe ze uit en ze blijven in de gang staan tot ik volgende keer ga lopen, ik ga er vanuit dat die modder tegen dan wel opdroogt en er dus volgende loopbeurt wel afvalt.
Als ik m'n stapgrootte misreken en dus in de plas terecht kom ipv er over, zolen er uit en drogen in de living met kranten of keukenrol

Ik doe ze uit en ze blijven in de gang staan tot ik volgende keer ga lopen, ik ga er vanuit dat die modder tegen dan wel opdroogt en er dus volgende loopbeurt wel afvalt.
Als ik m'n stapgrootte misreken en dus in de plas terecht kom ipv er over, zolen er uit en drogen in de living met kranten of keukenrol
-
Nog een geluk dat ik da hier gelezen heb! Ik heb de neiging zowat alles in mijn wasmachine te steken.
Heb graag propere loopschoenen, dus ik doe zoals flight, en borstel ze iedere keer met een tandenborstel (nen afgedankte hé).
Als de bovenkant, met de gaatjes, een beetje vuil is neem ik een doek met een beetje sop van wasmiddel, ni tè nat, daarna een beetje met propere uitgewrongen doek en laten drogen.
En voilà, zo kan ik weer proper op pad
Heb graag propere loopschoenen, dus ik doe zoals flight, en borstel ze iedere keer met een tandenborstel (nen afgedankte hé).

Als de bovenkant, met de gaatjes, een beetje vuil is neem ik een doek met een beetje sop van wasmiddel, ni tè nat, daarna een beetje met propere uitgewrongen doek en laten drogen.
En voilà, zo kan ik weer proper op pad

De mijne hebben vd week ook noodgedwongen kennis gemaakt met de -afgedankte

nadat ik in een te duister bos in iets trapte dat daar niet hoorde te zijn

En ik zit maar te wachten op de eerste modderpoeltjes zodat ik eindelijk van dat fluo-roze vanaf geraak... Mijn schoenen kunnen niet rap genoeg grijs en vuil wordenHeb graag propere loopschoenen