strdagboek sabine
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
-
Re: strdagboek sabine
Dat klopt, doe nu maar rustig aan tot zondag, zodat je fris en uitgerust aan de start komt.sabineG schreef:thanks! zal wel lukken heb nog juist 25minuutjes gaan lopen se kmoet mijn krachten wat sparen voor zondag naar het schijnt...we zien wel...
Rest gaat vanzelf, dat zal je wel zien.
bedankt voor je steun!!!xxx
das het leuke aan de forum he!dat geeft je enorm veel moed!
das het leuke aan de forum he!dat geeft je enorm veel moed!

alej the day after...
heb toch een paar keer moeten stappen omdat ik veel te snel vertrokken was
,ik had in no time 184 hartslag maar de laatste 2.5km heb ik wel aan een stuk gelopen...ik ben natuurlijk wel als laatste aangekomen maar da wist ik wel...ik was de enige da voor den eerste keer 5km gelopen heeft dus al bij al wel een leuke ervaring en nog veel werk aan de winkel!!!...
heb toch een paar keer moeten stappen omdat ik veel te snel vertrokken was

pfff zo warm seg!!!hoe kan je nu gaan lopen...kga toch vanavond even de beentjes strekken want anders ga ik mijn conditie verliezen denkik
-
Dat zal wel best meevallensabineG schreef:pfff zo warm seg!!!hoe kan je nu gaan lopen...
kga toch vanavond even de beentjes strekken want anders ga ik mijn conditie verliezen denkik

In de praktijk betekent dit, binnen dezelfde zone lopen als anders, alleen is je hartslag met zulk warm weer een stuk hoger, en als je geod traint, zou je het automatisch ook een stuk rustiger aan moeten doen.
heykes,ben nogeens 25minuutjes gaan lopen se theeft nogeens goegedaan...
na bijna 3weken toch nogeens gaan lopen da helpt om af en toe uw hoofd eens leeg te maken...
20minuutjes gelopen gemiddelde hartslag 151
,in zone 4.34min
273calories en8.7g vet da zijn we weeral kwijt...
20minuutjes gelopen gemiddelde hartslag 151