Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
eriks

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door eriks »

Week 2 S2R zit erop en vlot verlopen, voel dat mijn conditie sneller terug komt dan bij de vorige S2R :D
Keep running!
Gwendolien

Bericht door Gwendolien »

Vandaag les 16 gelopen, ging heel vlot, totaal geen last gehad maja kzal maar al ni te hoog van stapel lopen of ik zit overmorgen te zweten gelijk zot :D
bloem

Bericht door bloem »

eriks schreef:Week 2 S2R zit erop en vlot verlopen, voel dat mijn conditie sneller terug komt dan bij de vorige S2R :D
Keep running!
:D Fijn ! Als nu die knieën zich ook gedeisd houden... :)

:oops: Vandaag stond er 'loslopen' op 't programma na 'wedstrijd' vrijdag... euh... beetje teveel andere bezigheden...'t loslopen zal voor morgen zijn... 'n kleine 5 km op 't gemakske... want dat betekent wel extra loopmoment vd week... en week erna 16 km ('n afstand die ik dus nog niet eerder heb gelopen) op 't programma... dus zeker niks forceren nu...
Hellothere

Bericht door Hellothere »

Vorige week sinds Knokke niet meer gelopen, en deze week zal ook looploos worden.
Ik haalde misschien als eens zijdelings aan dat ik in opbouw van de 10 Miles, een paar keer lichtjes last heb gehad van de achillespees, niet echt pijn, maar eerder een zeurderig gevoel, en lichte zwelling. Kenmerken van een lichte ontsteking.

Had ik na de 10 Miles ook. Weer beslist om even niet te lopen tot Knokke op 1 mei, en opnieuw een "beetje last". voel het nu zelfs, bijna een week later toch, nog een "beetje" als ik de trap afkom, en merkwaardig genoeg, als ik stevig doorstap voel ik het ook, als ik loop echter nauwelijks of niet.

Daarom deze week wel toeleggen op cardio- en kracht, en pas volgende week weer lopen.

Heb een beetje opzoekwerk gedaan naar achillespeesontstekingen en verwanten, en wil niet in een sukkelstraatje van cronische blessures komen, botaankalking op de peeshechting, ergere en langduriger blessures, ... misschien ben ik een beetje overvoorzichtig maar liever zo, dan nadien met de brokken te zitten.

Deze week 3 keer cardio, om zowel conditie als kracht op peil te houden. Krachtoefeningen op de benen vooral up summit als op fiets als op cross-trainer. Zo blijven de quadrivepts in vorm, zonder de kuiten (en dus die achilles) te hard te belasten.

Hopelijk kan ik jullie volgende week melden dat ik er terug vollen bak ben ingevlogen. Fingers crossed.
eriks schreef:Week 2 S2R zit erop en vlot verlopen, voel dat mijn conditie sneller terug komt dan bij de vorige S2R :D!
Yezzzz, die weken zitten er in “no-time” op, en die conditie, heb je in no-time weer beet, zeker omdat je tijdens je “revalidatie” toch ook al andere dingen deed (fietsen, …).
Nu nog even opletten op het aansterken van die spiertjes opnieuw, en kaarsje branden dat de knietjes braaf blijven, en in “no-time” sta je er weer.
flightleader
Contacteer:

Bericht door flightleader »

Afgelopen week een iets mindere week gehad betreft het lopen, dus iets kortere afstanden gedaan en maar een herstelweek van gemaakt.
Eergisteren een EDL/IDL gelopen van 5km, best tevreden over de tijd... 31m43sof een goeie 9.5km/h. Het goeie eraan is dat ik nog over had.
Vandaag dan maar10km gelopen, weer een EDL/IDL, de tijd was 1h05m59s, mocht eigenlijk iets sneller gelopen hebben, de hartslag was nog iets te laag op bepaalde momenten... goed voor de volgende keer.
Overmorgen nog een loopje en dan kunnen we uitrusten voor Brugge.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Thyske

Bericht door Thyske »

vandaag testrun 5km gedaan voor de duorun de 10de juni in schelle , in een tijd van 18min 45sec , er is nog plaats voor verbetering maar veel zal het niet zijn :)

wat nog belangrijker is maandag 12 mei wordt mijn mama 55 jaar en ze heeft besloten om met de start to run te starten , dus krijgt ze van zoonlief goede schoenen , loop outfit, + de start to run pakket als cadeau .

en natuurlijk hoop ik dat ze het kan volhouden om volgend jaar misschien de 10 miles te lopen
bloem

Bericht door bloem »

héhé Thyske... ik gisteren ook 5 km gelopen... in 33 minuten én :mrgreen: ... gij zou er bijna 10 hebben gedaan in die tijd! :lol:
Sterk bezig ! ;) En een schitterend idee, dat verjaardagscadeau voor je ma ! Heel goed gezien! ;) Kunt ze misschien nog de weg wijzen naar deze site....
Gwendolien

Bericht door Gwendolien »

Vandaag les 17 gelopen, ging een pak moeilijker dan les 16. Maar had wel wat last van mijn lies. Volgende keer beter...
tjoolder

Bericht door tjoolder »

rustdag
flightleader
Contacteer:

Bericht door flightleader »

Vandaag gaat het niets worden ipv de laatste loop voor Brugge ... hoofd- en keelpijn, hoesten, spierpijn en lichte koorts... griepachtige toestanden. Hopelijk is het gedaan tegen zondag dan loop ik Dwars door Brugge.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Plaats reactie