start to run 5 km met evy gruyaert

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
annick rommelaere
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2017, 11:43

start to run 5 km met evy gruyaert

Bericht door annick rommelaere »

Hallo,
Ik ben aan mijn voorlaatste les gekomen van de 30 die ik moet doen om 5 km te kunnen lopen. Alles gaat eigenlijk goed. Zaterdag moet ik de 30ste en laatste les doen en dat blijkt 40 minuten rustig lopen te zijn.
Wanneer ben ik dan aan die 5 km? Ik loop aan een tempo van +/- 7 km/uur. Komt er nog een vervolg reeks misschien voor die 5 km? Heeft iemand ervaring met deze app? Heel graag een antwoord aub.
groetjes
Annick
Gebruikersavatar
J.G.
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 aug 2017, 12:20
Locatie: Heist op den Berg
Contacteer:

Re: start to run 5 km met evy gruyaert

Bericht door J.G. »

Hey Annick,

Proficiat alvast met het uitlopen van de eerste reeks. :D
Die 5km is maar een richtlijn, niet iedereen loopt 5k na de reeks hoor :-) Het gaat erom dat je een half uur aan één stuk kan lopen aan je eigen tempo en dat lukt blijkbaar dus :-)
Er is een vervolg, "keep running" noemt deze, dit is van 5 naar 10 km, ook met Evy Gruyaert.
Ik heb de mp3 van deze vervolgreeks nog wel op mijn pc staan ergens, als je via privébericht je mailadres even geeft dan kan ik je deze via wetransfer wel bezorgen :-)

Gr,
Jeroen
chrisje2300
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2017, 22:07

Re: start to run 5 km met evy gruyaert

Bericht door chrisje2300 »

Dag Anncik, net als jij ben ik aan de laatste loopsessies bezig, vandaag liep ik les 28. Tot nu toe gaat het prima, ik denk dat ik ongeveer hetzelfde looptempo heb als jij. Inderdaad is er een vervolg, keep running. Veel succes en plezier met het lopen!
Plaats reactie