Dagboek van Luke!!!

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door martmarbus »

Pfff, ik ben kapot. :mrgreen: :mrgreen:
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door Luke666 »

Ik draai 3 ploegen en 40uur per week.. Dus elke maand adv... Mag die niet kiezen, dus de baas kiest voor mij lol..
Net nieuwe gsm aan het instellen.. Weet wat te doen.. Veel werkplezier nog.. ;)
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door M_N_M »

ik werk 38uur *in theorie* maar heb meestal tussen de 10 à 20 overuren per maand, deze mag ik laten uitbetalen of als verlof nemen ( maar ik spaar meestal alles op voor schoolvakanties ;) )
Welke GSM is het geworden? :)
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door Luke666 »

Heb me ne J7 gekocht van samsung.. Wou er niet teveel meer geven. Hoop dat ik er lang plezier van ga hebben ;)
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door Luke666 »

vandaag gaan lopen want morgen is het weer zo warm.. Maar het was nu ook al warm lol.. [emoji23].. Merk je direkt als je loopt.. Morgen rustdag.. [emoji125]‍♂️[emoji16]Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door martmarbus »

Netjes gedaan.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
J.G.
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 aug 2017, 12:20
Locatie: Heist op den Berg
Contacteer:

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door J.G. »

M_N_M schreef:
martmarbus schreef:Geluksvogel
Ik heb nooit vrij
Maar ik werk dan ook niet(meer) :lol: :lol:
jeetje, ben ik nu echt de enige die elke dag op het werk zit?
Buiten grote blokken verlof in de schoolvakanties neem ik eigenlijk nooit snipperdagen. Nu is het dus 'werkendag' tot de herfstvakantie en dan tot kerst.

Allé ik ga nog wat verder "hard werken" ;)
troost u, Ik moet ook elke dag werken, zelfs zaterdags :-)
Ze zeggen altijd wel...om te lopen heb je niet veel tijd nodig, een half uurtje of een uurtje per dag moet je wel kunnen vrijmaken maar soms vind ik dat toch niet vanzelfsprekend, het is soms 21u eer ik klaar ben met m'n huishouden... :-/ en om nu 's morgensvroeg om 6u gaan te lopen...no thanks :-)
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door M_N_M »

J.G. schreef: troost u, Ik moet ook elke dag werken, zelfs zaterdags :-)
Ze zeggen altijd wel...om te lopen heb je niet veel tijd nodig, een half uurtje of een uurtje per dag moet je wel kunnen vrijmaken maar soms vind ik dat toch niet vanzelfsprekend, het is soms 21u eer ik klaar ben met m'n huishouden... :-/ en om nu 's morgensvroeg om 6u gaan te lopen...no thanks :-)
allé dan ben ik niet de enige ;)
Ja lopen kost niet veel tijd zeggen ze inderdaad. Dat is de reden waarom ik ooit gestopt ben met fietsen (koersfiets).
Met de koersfiets ben je snel 2u of meer tijd kwijt als je een mooi tochtje wil doen maar lopen vind ik persoonlijk verslavender en 1x per week lopen is niets. In plaats van vroeger één keer per week een fietstochtje van 2-3u te maken loop ik nu 3 à 4x en zal ik in totaal wel meer tijd kwijt zijn. Voordeel is wel dat je je fiets niet moet kuisen :D

Ivm tijd vrijmaken kan ik je zeker en vast geen ongelijk geven, bij ons 2 kleine kinderen (10maand en 4.5jaar), altijd ambiance en drukte van je welste. Thuiskomen is bij mij eten maken (of gewoon eten als mn vrouw eerst thuis is), met de kids bezig zijn en wat huishoudelijke klusjes. Als de kids in bed liggen (rond 20u) dan nog hun rommel opruimen en eens met de stofzuiger rond, dan badje en voor je het weet is het 21u-21u30. Ik weet niet hoe ik het vroeger deed om aan 3 loopjes per week te komen ( vermoedelijk iets minder druk omdat die van 10 maand er toen nog niet was :) ) maar de loopjes die ik nu onder mijn middagpause op mn werk kan doen zijn wel degelijk het beste idee dat ik in jaren gehad heb :) In het weekend tijd vinden voor een uurtje te lopen lukt nog net ;)
Woepi
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2016, 10:33

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door Woepi »

Ja, maar hoe lang duurt die middagpauze wel? En hoe doe je dat om niet zwetend voor uw PC te zitten?
Doelstelling:1500km/jaar, 30km/week, 5km aan 12km/u.
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Dagboek van Luke!!!

Bericht door M_N_M »

Woepi schreef:Ja, maar hoe lang duurt die middagpauze wel? En hoe doe je dat om niet zwetend voor uw PC te zitten?
ik heb glijdende uren dus ik kies zelf wanneer ik begin / stop en hoe lang ik mn pause maak.
Op niet-loopdagen is dat meestal 15minuten of zelf helemaal niets als het druk is.
Op loopdagen is dat meestal een uurtje: zo'n 45-50min lopen en nog 10-15min voor de douche (eten doe ik ervoor of erna dan terwijl ik aan het werken ben)
Plaats reactie