Even voorstellen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Asconake
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2016, 17:48

Even voorstellen

Bericht door Asconake »

Dag allemaal,

Ik heb me net geregistreerd en kom me eerst even voorstellen.

Ik ben Matthias, 28 jaar en woon in Sijsele (Damme). Ik werk als metaalbewerker in een 3 ploegen systeem en in m'n vrije tijd speel ik krachtbal en hou ik me bezig met m'n oldtimerke, een Opel Ascona.
Ik ben begin maart terug beginnen lopen na een 2 jaar "stil te zitten" en dat viel behoorlijk tegen. Ik was ondertussen veel te zwaar geworden en het werd hoog tijd dat ik er iets aan deed. Cola vervangen door water, snoep en dergelijke vervangen door fruit, alcohol gebruik fors verlaagd,...

Nu een 2 tal maanden verder gaat het alweer wat vlotter. 6kg kwijt, 5km lopen lukt goed en ondertussen heb ik ook al de Strong Viking Obstacle run in Wachtebeke meegelopen en gisteren de 5km van Dwars door Brugge. Ik voel me ook een pak beter, sta veel frisser op en kan langer doorgaan zonder vermoeid te geraken. Nu rustig aan het sporten opbouwen en de kilo's wat afbouwen hopelijk :).

Ik heb me hier aangemeld om ervaringen te delen en te lezen, om misschien een loop-buddy te vinden die wat op het zelfde niveau zit om af en toe samen te lopen en om info in te winnen om nieuwe uitrusting te kopen.

Mvg,
Matthias
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Proficiat met het reeds behaalde resultaat ;) , doe zo verder zou ik zeggen :P
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Saskia1982 »

Welkom op het forum Matthias!
Zo te horen ben je al aardig op de goede weg, goed bezig hoor! Hoe vond je de Strong Viking run? Ik ga hem over twee weken lopen, de hills edition ;)
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Asconake
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2016, 17:48

Re: Even voorstellen

Bericht door Asconake »

De Strong Viking Run was de max! Echt een top ervaring voor mij. Wij hebben de mud-edition gedaan.
Zou wel zin hebben om de water-edition in Nijmegen te doen, De 'Fjord-drop' ziet er geweldig uit. Alleen jammer dat het zo'n eind van hier is.
Plaats reactie