Dagboek BlackScorpion

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Als je maar beweegt. Je bent goed bezig. Gaat zo door.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Woensdag weer de loopband op gekropen, ook al had ik geen zin. Maar ik stond er nog geen 2 minuten op en ik vond het leuk! Ik had de raam opengezet, lekker zonnetje op mijn rug, zalig! Vanavond weer, maar moet eerst na het werk mijn banden gaan laten wisselen (waarom heb ik dit jaar mijn winterbanden gebruikt??). Dus het wordt een wat later loopje en zal mijn avondeten met mijn ouders een uurtje ofzo moeten uitstellen.
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door Hellothere »

BlackScorpion schreef: 25 mar 2022, 08:48ook al had ik geen zin. Maar ik stond er nog geen 2 minuten op en ik vond het leuk!
Dat is voor heel veel lopers zo. Het moeilijkste moment van het loopje is het aantrekken van de schoenen en de weg naar de deur (in jouw geval, naar de loopband ;) ). Een keertje bezig ben je meestal toch wel weer zo in de flow.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

:lol: :lol: :lol:
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Vrijdag nog een loopje gedaan op de loopband. Spijtig genoeg scheen de zon net op mijn tablet en had ik geen zin om mijn loopje te onderbreken om de gordijnen te sluiten. Dus gelopen zonder echt veel afleiding, maar dat loopje zit toch maar weer in de benen.

Gisteren spijtig genoeg tot mijn grote schaamte niet gelopen. In de voormiddag het locale tuincentrum onveilig gemaakt en in de namiddag op de zetel in slaap gevallen, waarna ik mij totaal de energie niet kon vinden om te lopen. Ik moet dit eens bespreken met mijn reumatoloog dat continue moe zijn en vaak op de zetel in slaap vallen. Want blijkbaar zijn er wel meer mensen met reumatoïde artritis die altijd zo moe zijn. Ik heb dan wel geen pijnlijke opflakkeringen momenteel, maar die vermoeidheid zal dan misschien toch wel ziekte-gerelateerd zijn en niet gewoon luiheid...
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Gisteren weer een loopje op de loopband, Start to Run loopje 12 wat mij op 2,68 km bracht.
A far cry van mijn 10 mijl in november, maar ik ben aan het lopen en dat is het belangrijkste.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Zo is dat. Als je maar lekker bezig bent. Dat is het belangrijkste
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie