Dagboek BlackScorpion

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door fann »

Woon jij niet ergens in Antwerpen?
Waarom kom je de piste aan Ruggeveld in Deurne niet eens proberen, die is Tartan zoals wedstrijdpistes. Loopt zeer fijn
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

En ook op een tartan baan mogen je schoenen niet te veel demping hebben. Ook daarbij is het advies of oude schoenen of dempingloze schoenen.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Ik had gisteren op Kapaza een tweedehands loopband in perfecte staat gezien voor een mooie prijs. Was die natuurlijk al weg :p

Zal volgende week de fitness nog eens proberen, maar enkel de loopband, geen crosstrainer meer. En met een schema voor beginners.

I know, Deurne is niet zooo ver, maar ik ben lui als het gaat over uit mijn gebruikelijke omgeving gaan. Maar iedereen suuuuperbedankt voor al het meedenken!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

En als je het echt niet meer weet.
Dan kom je toch gewoon naar Den Helder.
Daar ligt is ieders wat wils. :lol:
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Question, als ik de loopband weer eens gebruik, eet ik dan best voor of na het lopen iets?
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Doe hetzelfde als dat je buiten zou lopen.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Oei... bij buiten lopen eet ik eerst ontbijt, wacht 2 uur, ga lopen en eet ook niets nadien.

In other news, aangezien het weer weekend is en ik aan zee zit, de polders weer ingetrokken voor een rustige 5 km. Mijn conditie heeft duidelijk te lijden aan dit onregelmatig en minder lopen. 3 keer moeten stappen tussendoor. Soit, ik heb gelopen.

Afstand: 5,04 km
Tijd: 41:38
Tempo: 8:15 min/km
Hartslag: 155 bpm
Passen: 144 ppm

Zone 3: 4 min
Zone 4: 37 min

Maar wat ga ik deze week doen? Kan donderdag al niets doen, afspraak na het werk die tot laat duurt, woensdag avondschool dus heb enkel dinsdag om iets te doen. Boulderen op mijn uppie of kort op de loopband in de fitness? Moeilijke beslissing...
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Ik ben blij dat je weer hebt gelopen. Onthoud wel dat het niet uitmaakt of je nu snel of langzaam gaat.
De haas en de schildpad vieren ook dezelfde rijd kerst en oud en nieuw jaar.

En vwb je loop momenten, ga jezelf niet in stress situaties werken om te moeten lopen. Want als je dat doet, dan bak je er niks van. Neem gewoon je momenten. Die komen er genoeg.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door zoefje »

Fijn dat je weer gelopen hebt!! En net wat MartMArbus zegt, snelheid is niet belangrijk. Heb me nu ook voorgenomen om me dat beter in m'n oren te knopen. Kijk maar eens naar het filmpje van haas en schildpad, uiteindelijk wint de schildpad :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

We kunnen het inderdaad niet genoeg zeggen, lopen doe je voor jezelf en niet voor anderen, zeker niet voor voor die beste stuurlui die aan wal staan.
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie