lopen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

lopen

Bericht door Makisje »

hallo,
IK ben Marieke en ben pas begonnen met lopen.
Ik gebruik de app van evy gruyaert en zou morgen moeten beginnen aan week 6 les 16.
Maar helaas mijn gsm is kapot en ik heb hem gisteren moeten binnen doen.
Ik kreeg wel een gsm in bruikleen waar ik via mijn account uit google play store de app opnieuw geïnstalleerd heb.
Maar toen ik mij wilde aanmelden stond daarbij dat ik geen punten had gekocht en weer aan de eerste les moest beginnen. (lees ook terug 4 euro betalen)
Ik vind dat nu zeer spijtig want die app was voor mij echt wel een pluspunt.
En nu weet ik dus echt niet hoeveel minuten ik moet lopen en hoeveel wandelen. :(
heb al een mail gestuurd via de website hopelijk hoor ik er iets van.
In het beste geval heb ik hem over 2 weken terug, dus eigenlijk niet zo erg, maar hoe kan ik mij nu aan mijn schema houden?
Die dat ik vind op het internet, zijn anders dan deze op de app.
Misschien iemand die ook bezig is en mij kan zeggen welke les ik de volgende 3 moet doen?


mvg Marieke
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: lopen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ik heb geen ervaring met de app's, ik gebruikte altijd de schema's en die zijn inderdaad anders. Je zit al aan les 6 dus je weet al hoe één en ander in elkaar zit, dus zou ik het schema downloaden en kijken welke les het best past bij wat je hebt gedaan en van daaruit verder werken tot je gsm hersteld is. Het is niet dat je de aanbevelingen van Evy tot de letter moet volgen, loop of wandel je één minuutje meer of minder, het kan geen kwaad, het belangrijkste is dat je alles geleidelijk opbouwt. Veel succes verder ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Ibrahiem
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 sep 2015, 14:44
Locatie: Antwerpen

Re: lopen

Bericht door Ibrahiem »

Hey Makisje,
Ik ben blij te horen dat we even ver zitten in het loopschema ... ik begin normaal les 18 op woensdag, toch ik ga een sprong maken naar les 19
omdat ik wil meedoen op de 10 mile van 17 april 2016.

week 6 :
les 16 tot les 18 => 5' lopen - 2' wandelen - 7' lopen - 2' wandelen - 7' lopen - 2' wandelen - 5' lopen - 2' wandelen
week 7 :
les 19 tot les 21 => 8' lopen - 2' wandelen - 10' lopen - 3' wandelen - 8' lopen - 2' wandelen -
Energie krijg je van leuke mensen om je heen. ;)
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

Re: lopen

Bericht door Makisje »

dirk.vancoillie.5 schreef:Ik heb geen ervaring met de app's, ik gebruikte altijd de schema's en die zijn inderdaad anders. Je zit al aan les 6 dus je weet al hoe één en ander in elkaar zit, dus zou ik het schema downloaden en kijken welke les het best past bij wat je hebt gedaan en van daaruit verder werken tot je gsm hersteld is. Het is niet dat je de aanbevelingen van Evy tot de letter moet volgen, loop of wandel je één minuutje meer of minder, het kan geen kwaad, het belangrijkste is dat je alles geleidelijk opbouwt. Veel succes verder ;)

Ik heb dus gewoon mijn les van vorige keer opnieuw gedaan! ;)
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

Re: lopen

Bericht door Makisje »

Ibrahiem schreef:Hey Makisje,
Ik ben blij te horen dat we even ver zitten in het loopschema ... ik begin normaal les 18 op woensdag, toch ik ga een sprong maken naar les 19
omdat ik wil meedoen op de 10 mile van 17 april 2016.

week 6 :
les 16 tot les 18 => 5' lopen - 2' wandelen - 7' lopen - 2' wandelen - 7' lopen - 2' wandelen - 5' lopen - 2' wandelen
week 7 :
les 19 tot les 21 => 8' lopen - 2' wandelen - 10' lopen - 3' wandelen - 8' lopen - 2' wandelen -
heel erg bedankt, ik heb het nu wel te laat gezien, en ik heb de les van vorige keer opnieuw gedaan. :D

Amai, een les overslaan ik mag er niet aandenken want ik vind het nu al zwaar.
Ben echt blij dat ik mag wandelen :!: :?

Hopelijk haal je het veel succes
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: lopen

Bericht door zoefje »

Hoi, welkom hier. Je bent al een aantal weken goed op weg! Heel veel plezier met lopen!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
Ibrahiem
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 sep 2015, 14:44
Locatie: Antwerpen

Re: lopen

Bericht door Ibrahiem »

Steeds leuk te horen dat er nog anderen zijn die begonnen zijn met lopen... in het park waar ik loop, heb je snel de neiging om te denken dat iedereen reeds jaren ervaring hebben,
of dringend ergens naar toe moeten. Iedereen loopt me voorbij wat eigenlijk nu ook geen wonder is.
Energie krijg je van leuke mensen om je heen. ;)
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: lopen

Bericht door zoefje »

Hahaha bekend gevoel! Maar ook al lopen ze je voorbij, jij loopt toch maar mooi ook en je zal zien, het gaat steeds beter!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

Re: lopen

Bericht door Makisje »

Vandaag een slechte dag gehad het was toch doorbijten had zelfs even pijn aan mijn mild.

Ik denk dat ik deze lessen toch dubbel zal moeten doen want kon echt niet meer maar heb toch doorgezet :shock:
wel vrijdag naar de dokter gegaan, om mijn bloed te testen of er niets tekort inzit want het kan toch zwaarder zijn als er blijkt dat je iets tekort hebt.
We zullen zien.


happy halloween
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

Re: lopen

Bericht door Makisje »

Ibrahiem schreef:Steeds leuk te horen dat er nog anderen zijn die begonnen zijn met lopen... in het park waar ik loop, heb je snel de neiging om te denken dat iedereen reeds jaren ervaring hebben,
of dringend ergens naar toe moeten. Iedereen loopt me voorbij wat eigenlijk nu ook geen wonder is.
Bij mij niemand die me voorbij loopt want ik kom niemand tegen die ook loopt :lol:
Het is hier dan ook een boerendorp!
Maar mij zouden ze ook voorbij lopen, maar op een dag lopen wij hen voorbij. ;)
Plaats reactie