2de dagboek van sporterkertje

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
bayram uysal
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2015, 05:52

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door bayram uysal »

Hallo is er mensen die de piriformis syndroom kennen ik heb vaak last aan mijn benen heup bil knie enkels ik loop ook al 2 jaar niet meer zijn er mensen die dit kennen en gaat dit voorbij? ciao

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

bayram uysal schreef:Hallo is er mensen die de piriformis syndroom kennen ik heb vaak last aan mijn benen heup bil knie enkels ik loop ook al 2 jaar niet meer zijn er mensen die dit kennen en gaat dit voorbij? ciao

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Beste bayram uysal
Deze kan je beter onder het rubriek " vragen" of "blesures" zetten.
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
bayram uysal
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2015, 05:52

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door bayram uysal »

oké danku wel voor het beantwoorden gezonde groeten

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

Ik heb een terugval gehad, in verband met de stress, daarbij komt dan terug een pijnlijke voet, ......Ik kom hier gewoon zot. :evil:
Morgen zijn we een maandje verder, alles verloopt terug heel normaal, dus gaan we morgen weer van start met Evy, terug les 1 :)

Hopelijk dat het deze keer wel lukt, want het heeft allemaal lang genoeg geduurd :cry:
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

Maandag 23 november 2015 9u15

Vandaag nieuwe start, nieuw begin. Hoewel ik daar deze morgen er anders over dacht. Opstaan met een zwaar hoofd, het snot en hoesten tegen de sterren op. Het duveltje op mijn schouder vertelde dat ik moest blijven liggen, thuis moest blijven en genieten van de warmte binnen. Het engeltje op mijn andere schouder vertelde me om toch te gaan lopen, het is misschien wel koud, maar het zonnetje schijnt, je gaat je na het lopen beter voelen en een voldaan en een goed gevoel hebben. Om 8u mijn loopkleding aangetrokken, en dat was het dan.......rond draaien, de medicijnenkast uitgeladen omdat ik me zo miserabel voelde pfffff. Ik begon mij toch schuldig te voelen tegenover mezelf......de zoveelste keer dat ik het zou uitstellen of afhaken......... Om iets na 9u van mijn hart een steen gemaakt en met een gemengd en miserabel gevoel toch mijn loopschoenen aangetrokken en ben ik vertrokken. In het begin was het wel zwaar, hoesten, niezen, snotteren, maar hoe verder ik liep hoe beter ik me voelde, het laatste deel van les1 was 2 minuten lopen.....daar heb ik zelfs van genoten, ik voelde me terug zoals 2 jaar geleden..........dat ik aan de 12km zat, zo vlot, spontaan, vanzelf, het was net of dat ik op wolkjes liep. Gewoon zalig om terug dat gevoel te hebben. Ik ben blij dat ik doorgebeten heb en toch ben gaan lopen, voor verschillende redenen.....1-Ik was vergeten hoe je door het lopen de stress beter kan verwerken. 2- Ondanks de verkoudheid toch gaan lopen geeft je nadien een voldaan gevoel. 3- ik heb het lopen veel te hard gemist.

Woensdag les 2 :P
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door zoefje »

Hey Sporterkertje, wat fijn dat het zo lekker ging!! Toch gegaan en nu extra veel voldoening!
Heerlijk om zo te kunnen lopen en te kunnen genieten, les 1 heb je alweer achter de kiezen!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
Ibrahiem
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 sep 2015, 14:44
Locatie: Antwerpen

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door Ibrahiem »

Dat heb je gewoon goed gedaan, het doorzetten om te gaan lopen is echt wel nodig, zeker als je reeds die mooie ervaringen hebt gekregen van langere afstanden te doen.
Je bent goed bezig en aan de zee is het steeds iets gezonder lopen
Energie krijg je van leuke mensen om je heen. ;)
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door martmarbus »

Trots trots trots .mag je op jezelf zijn.
Zie dit maar weer als je eerste mijlpaal.
Op naar les2 en beter weer.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

zoefje schreef:Hey Sporterkertje, wat fijn dat het zo lekker ging!! Toch gegaan en nu extra veel voldoening!
Ibrahiem schreef:Dat heb je gewoon goed gedaan, het doorzetten om te gaan lopen is echt wel nodig, zeker als je reeds die mooie ervaringen hebt gekregen van langere afstanden te doen.
Je bent goed bezig en aan de zee is het steeds iets gezonder lopen
martmarbus schreef:Trots trots trots .mag je op jezelf zijn.
Zie dit maar weer als je eerste mijlpaal.
Op naar les2 en beter weer.
Dank je wel voor de leuke reactie's en aanmoedigingen :P Nu ben ik zeker trots en heb ik zeker extra voldoening, ook is het tijdens het lopen genieten hier aan het zeetje :P
Ik was eerst bang dat ik werd afgekeurd door mijn gezondheid, maar met de reacties te lezen maandag en gisteren kwam er een blok spanning weg en was het extra nagenieten........zo erg zelfs dat ik niet kon wachten tot vandaag. :?

WOENSDAG 25 NOVEMBER 2015 10u15

Het aankleden en het vertrekken ging al een heel pak vlotter, ondanks dat ik nog steeds met het snot en de hoestbuien zit. Bij het starten ging het nog wat stroef, het voelt net of mijn spieren nog niet warm zijn, die symptomen ken ik nog van een paar jaar geleden, ;) dus daar gaan we vanaf de vrijdag iets aan doen, ( de trappenloop in plaats van de lift) In Turnhout woonde ik op het 3de verdiep en had geen lift, nu wonen we terug op het 3de verdiep maar wel een lift.....verbazend hoe snel een mens verwent is door die luxe :shock:
Maar hoe langer ik liep hoe beter het weer ging, zalig .....op den dijk naast het zeetje mmmmm
Was het maar al vrijdag dat ik terug mijn toertje kan doen :P

Lieve sportgroetjes iedereen xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door martmarbus »

Ja was het maar vrijdag..........
Je bent lekker bezig. En dat op toeren komen, dat komt vanzelf wel.
Loopt lekker he, zo langs de kust?
Wij zijn toch maar weer goed verwend met die zeelucht.
Ik weet niet of er ook een strand is. Want wanneer je wat verder ik je lessen komt kan ook nog eens een eb&vloed lijntje pikken.
Dat lijkt zwaar, maar dat valt allemaal wel mee. Als je maar het verharde zand laag pakt.
Nu verder met Evy.
Groetjes
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie