Dagboek Yasmine

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Loopschoenen vergeten???? :lol: :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door martmarbus »

Afbeelding
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door zoefje »

Oepsie! :mrgreen: Dan vandaag maar weer aan de loop :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
Liesje_K
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:10

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door Liesje_K »

Gisteren je dagboekje eens gelezen en kom tot de conclusie dat jij een doorzetter bent. Leuk om te lezen hoe je met vallen en opstaan steeds verder komt. En inmiddels je schoenen thuis opgehaald en alweer 5 km gelopen? Ik heb zojuist mijn eerste training sinds een aantal maanden gelopen.
Groetjes, Liesje


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Yasmine_STR
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2015, 18:56

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door Yasmine_STR »

Weeral een hele tijd niets gepost... Qua lopen even een dipje gehad. Ik loop nu sinds een aantal weken terug zo'n 3x per week (vooral nog in de fitness) maar daar kan ik maar moeilijk die 5km halen omdat het zo snel saai wordt op de loopband. Ik loop vooral interval omdat dat goed vooruit gaat. Het plan is om buiten te gaan duurlopen en uitbouwen en dan op de loopband te intervallen. Maar het gaat dus wel goed, blijf wel last hebben van mijn enkelblessure maar tja zoiets heeft tijd nodig om te genezen en intussen mag ik rustig blijven lopen :-)

Ik wil wel snel terug die 5km aan één stuk bereiken want als je zo enkele weken stilligt qua sport dan duikt je conditie écht pijlsnel naar beneden. Ik laat binnenkort zeker nog eens iets weten :-)
Yasmine_STR
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2015, 18:56

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door Yasmine_STR »

Liesje_K schreef:Gisteren je dagboekje eens gelezen en kom tot de conclusie dat jij een doorzetter bent. Leuk om te lezen hoe je met vallen en opstaan steeds verder komt. En inmiddels je schoenen thuis opgehaald en alweer 5 km gelopen? Ik heb zojuist mijn eerste training sinds een aantal maanden gelopen.
Groetjes, Liesje


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Heb je berichtje vandaag pas gelezen, het lopen is sinds kort bij mij ook terug opgepikt. Hoe gaat het intussen bij jou?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

e kijken er al naar uit, je bent goed bezig, houden zo ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door zoefje »

Gelukkig heb je de draad weer op kunnen pakken! Op de band lijkt mij 5 km ook saai [emoji16]
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Dagboek Yasmine

Bericht door M_N_M »

goed dat je terug bezig bent!
Je moet echt eens proberen buiten wat te lopen, dat is (voor mij althans) 1.000 keer leuker dan op de loopband!

Ik loop gemiddeld 2.5u per week buiten en 30mins per week binnen. Die 30mins duren meestal langer dan die 2.5u buiten ;)
Ik weet het, het is snel donker maar een fluo jasje en een lichtje rond de arm en dat probleem is ook weer opgelost ;)
Plaats reactie