Dagboek JackoBond

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door JackoBond »

Bubbels** schreef:Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Balen dat het te warm was om te lopen, maar vakantie in de kou is ook niets hé ;)
Die 1,5kg ben je zo weer kwijt hoor ;)
Ik was in mijn verlof ook bijgekomen, en die zijn er (nu een maand later) al dubbel af :lol:

Ik kan me voorstellen dat de eerste keer dat je een intervaltraining loopt het best pittig is, respect dat je het doet alvast!
Je bent goed bezig om je conditie weer op te krikken ;)
Weet je wat nog het grappigst is van al? Toekomen op het werk en verschillende keren de opmerking krijgen dat ze zien dat ik ben afgevallen :lol:


Gisteren mijn tweede intervaltraining afgewerkt, such fun 8-) Zalig om te doen maar zeer intensief, nog zwaarder dan vorige keer!
We zijn begonnen als opwarming met 2 km lopen op een finse piste, vol met steile heuvels en trappen... ^^
Daarna nog 3 x 100 m sprint om vervolgens aan onze eigenlijke intervaltraining te beginnen: 8 x 400 m waarvan 100 m versnelling en 300 m recup. Daarna nog 2 rondjes als cooling down.

Ik heb dus gisteren mijn portie méér dan gehad, het verbaasde me evenwel hoe energiek ik nog was na de training, totaal niet fysiek moe, verre van zelfs :D

Heb mijn intervaltimer ingesteld op mijn Polar, maar ik krijg de cijfers hier niet in mijn bericht geïntegreerd.
Dirk, Zoefje, hoe doen jullie dat met je Polar?
Even a bad run is better then no run at all!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Sorry, ik moet je teleurstellen, ik heb nog geen intervallen gedaan :oops: dus weet ik niet hoe dat werkt op de Polar.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door Bubbels** »

JackoBond schreef:
Bubbels** schreef:Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Balen dat het te warm was om te lopen, maar vakantie in de kou is ook niets hé ;)
Die 1,5kg ben je zo weer kwijt hoor ;)
Ik was in mijn verlof ook bijgekomen, en die zijn er (nu een maand later) al dubbel af :lol:

Ik kan me voorstellen dat de eerste keer dat je een intervaltraining loopt het best pittig is, respect dat je het doet alvast!
Je bent goed bezig om je conditie weer op te krikken ;)
Weet je wat nog het grappigst is van al? Toekomen op het werk en verschillende keren de opmerking krijgen dat ze zien dat ik ben afgevallen :lol:
Hahaha, zalig toch?! :mrgreen:

Goed bezig met die intervaltrainingen! Als ik lees wat voor training dat is, amai!
Ik zou vast niet meer thuis raken maar half dood op de piste blijven liggen :lol:
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door JackoBond »

dirk.vancoillie.5 schreef:Sorry, ik moet je teleurstellen, ik heb nog geen intervallen gedaan :oops: dus weet ik niet hoe dat werkt op de Polar.
Denk dat je mijn vraag verkeerd begrepen hebt. Ik wil gewoon ne 'print screen' van mijn gegevens over de training die ik zie in mijn Polar flow overbrengen naar dit forum
zodat jullie ze ook zien. Maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet, al een paar dingen geprobeerd maar niks helpt helaas.
Even a bad run is better then no run at all!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door martmarbus »

Ik heb een account bij photobucket.
Goed ik maak gebruik van het knip programma van Windows.
Ik open Polarflow en open de route die ik heb gelopen. Dan Open ik het knip programma en knip dat uit wat ik wil plaatsen.
Dat plaats ik de afbeelding ik photobucket.
Ik photobucket open ik de afbeelding in kopieer ik de link in het forum.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door Bubbels** »

martmarbus schreef:Ik heb een account bij photobucket.
Goed ik maak gebruik van het knip programma van Windows.
Ik open Polarflow en open de route die ik heb gelopen. Dan Open ik het knip programma en knip dat uit wat ik wil plaatsen.
Dat plaats ik de afbeelding ik photobucket.
Ik photobucket open ik de afbeelding in kopieer ik de link in het forum.
Zo doe ik het ook :)
Maar als ik je een raad mag geven: gebruik Flickr ipv photobucket, veel beter behoud van kwaliteit van je printscreens en foto's ;)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ah,zo, Je gaat naar je trainingsdagboek, daar moet je op de knop onder je naam waarop staat: privé, volgers of openbaar klikken en die op openbaar zetten ( 1 ).
Vervolgens markeer je door te klikken en slepen het adres ( 2) dan klik je rechts en klik op kopiëren, Dan ga je terug naar de S2R site, klik rechts waar je de link wil in het reactie vak en klik op plakken.
Het is gewoon een kwestie van kopiëren en plakken, zo doe ik het :P
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door JackoBond »

So far so good: een printscreen gesaved in Flickr en dat is al gelukt.

Een link hier copy/pasten lukt probleemloos, maar hetgeen ik wil is de feitelijke afbeelding hier plaatsen, zonder dat alle lezers op een link hoeven te klikken.
Ik geef liever geen links door omwv privacy redenen.

Mart, bij jou zie ik steeds plaatjes ipv een link. Doe je hiervoor iets speciaals? Dat is nl hetgeen ik ook graag wil zien :)
Even a bad run is better then no run at all!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door martmarbus »

Als je een bericht van mij beantwoord met de tekst van mij in beeld, dan zie je de link van het plaatje welke begint met [img] en het eindigt daar ook mee. Dus als je goed in de link leest zal je zien waar de foto vandaan komt. Hoe dat bij flickr gaat weet ik niet, maar ergens moet een link met [img] te kopiëren zijn Op dit moment zit ik mobiel dus kan ik niet alle opties gebruiken.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Dagboek JackoBond

Bericht door JackoBond »

Na wat zoeken en nog wat prutsen met de Flickr instellingen(newbie op Flickr vlak) heb ik het gevonden, eureka :lol:
Bedankt iedereen voor de tips/hulp!

Voila, hierbij de cijfertjes van mijn intervaltraining:

Afbeelding

Afbeelding

De opwarming en cooling down staan er niet bij, is ook van minder belang ;)
Even a bad run is better then no run at all!
Plaats reactie