lopers omgeving aartselaar?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Skiwi
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2015, 09:06

lopers omgeving aartselaar?

Bericht door Skiwi »

Ik ben sinds vorige week weer begonnen met lopen
heb al 6 keer STR gestart en uitgelopen, het volhouden is weer iets anders :-))

Maar ik merk wel dat, ondanks het weeral 9mnd was geleden dat ik noghad gelopen, ik wel sneller terug uit de startblokken geraak.
Ik heb eergisteren 2 x 6minuten en 1x10minuten gelopen (en maak momenteel zo'n beetje mijn eigen STRschema :)).

Ik loop momenteel alleen, maar 't zou tof zijn als er toch mensen uit de buurt zijn om mee samen te lopen (en dan wil ik me best schikken naar de andere zijn loopschema hoor).

Dus mochten er geinteresseerden zijn, laat maar weten
groetjes
Mieke
4/4 Jogging (5km) dijkrun in Niel
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: lopers omgeving aartselaar?

Bericht door Dannieke »

Succes!
Ik ben zelf van Temse, dus als je overzwemt ben je vlakbij :)
Maar ik wil gerust wel eens naar Klein Willebroek afzakken om een toertje mee te lopen. ;)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Skiwi
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2015, 09:06

Re: lopers omgeving aartselaar?

Bericht door Skiwi »

hey Dannieke

als ik kijk naar wat jij al allemaal gelopen hebt of op de planning hebt staan ....
ik ga je niet kunnen volgen :)

heb gisteren voor eerste keer terug 30minuten aan één stuk gelopen op de dijk van boom naar rumst.
Maar zeker tegenover een getrainde loper heb ik een veel te traag tempo :-) (rond de 8km/u).
en mijn hartslag ligt telkens al rond de 180, dus veel sneller moet ik niet gaan ...(en liever traag en lang dan snel en niet kunnen volhouden)

ik zal dus nog wel even blijven alleen lopen tot ik het wat beter kan uithouden :-)
4/4 Jogging (5km) dijkrun in Niel
Pidgey
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2015, 13:33

Re: lopers omgeving aartselaar?

Bericht door Pidgey »

Hoi,

In Hemiksem is er momenteel een Start to run bezig (gestart 2 weken geleden) op maandag & donderdag om 1930 aan de finse piste zwembad/tennisvelden;

Ook wordt daar een uurke tegen 8km/h gelopen op maandag & woensdag & vrijdag om 19h ik heb heb wel contactgegevens van deze
groep...

Vanaf 14/04 start in hemiksem groepslessen van de 5km naar 10km
Plaats reactie