Markman's Dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Markman's Dagboek

Bericht door M_N_M »

He's back! Mooie prestatie alweer ;) congratz!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

dank voor de positieve reactie's :D
vraagje aan M_N_M , de laatste tijd doet mijn horloge raar :o :o laatst als ik gewoon aan het lopen was zat ik een tijdje op een snelheid van 10,...
opeens geeft deze 4,... aan tijden het runnen, :shock: :shock: en dat voor een hele tijd, super demotiverend moet ik zeggen :(
ik had gedacht aan een reset, maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt, toch :roll:
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Markman's Dagboek

Bericht door martmarbus »

Als jou gegevens op de site van jou horloge hebt staan, dan maakt het niet uit of je de gegevens in je horloge verwijderd.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Markman's Dagboek

Bericht door M_N_M »

markman schreef:dank voor de positieve reactie's :D
vraagje aan M_N_M , de laatste tijd doet mijn horloge raar :o :o laatst als ik gewoon aan het lopen was zat ik een tijdje op een snelheid van 10,...
opeens geeft deze 4,... aan tijden het runnen, :shock: :shock: en dat voor een hele tijd, super demotiverend moet ik zeggen :(
ik had gedacht aan een reset, maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt, toch :roll:
bizar, klopt de totale afstand wel nog of zit die er ook naast? (indien dat ook niet klopt, dan is er volgens mij een probleem met de GPS ontvanger)
Je kan een reset proberen en erna het horloge even aankoppelen aan pc, volgens mij zet hij de gegevens van je tomtom account dan terug op je horloge zonder je iets kwijt bent (je loopjes alvast niet want die staan online).
Ik heb mijn (vorige) tomtom al eens moeten terugsturen onder garantie (er zat vocht achter het scherm) en heb toen een nieuwe gekregen en kan me niet indenken dat ik alles opnieuw heb moeten instellen. Je laatste 10 (?) loopjes die je op het horloge kan zien bij 'activiteit' is volgens mij het ergste wat je kan verliezen maar die staan ook online dus is niet erg.

Ondertussen heb ik wel al een ander hologe (nog steeds tomtom maar de runner 2 :))
Plaats reactie