Markman's Dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Markman's Dagboek

Bericht door zoefje »

GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE!!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Markman's Dagboek

Bericht door sporterkertje »

Proficiat papa, het is een heel mooi verhaal.
Geniet van je kleintje....want ze worden heel snel groot ;)
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Markman's Dagboek

Bericht door NarN »

Proficiat! Geniet er van!
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

dank je dank je iedereen !!! :D :D :D :D
het is dus inderdaad veel drukker nu en de nachtrust die haal ik later wel in :mrgreen: ik heb toch niet veel slaap nodig ;)
en ook nog eens daarbij genomen dat verleden week ons koppeltje Chihuahua's gejongd heeft :mrgreen: :mrgreen: :lol: 3 mooie pupjes zijn eruit gekomen :D :D
ik ben echt fier zenne,, blijkt het hier zeer vruchtbare grond te zijn :mrgreen: 8-) het lopen is wel iets minder nu maar het achtervolgd me wel hoor.
als de pasgeborene een beetje ouder is zal dat wel weer allemaal in z'n plooi vallen, ale dat denk ik toch :D
iets heel anders nu,,,,,,
zoals jullie allen al weten heb ik verleden jaar meegedaan aan alle runs van de spartacus series 2015 , ik had er ééntje voor doel en het zijn er uiteindelijk 5 geworden :D :lol:
dus mijn doel heb ik meer dan bereikt,,,, maar toch zit ik er al weken mee bezig (in mijn achterhoofd dan) of ik al die runs van de spartacus series nog es opnieuw ga doen, editie 2016 dus :mrgreen: :mrgreen:
euhh....... 10% van de stemmetjes in men hoofd zegt neen, er zijn andere dingen te doen,
maarrr....... 90% van de stemmetjes in men hoofd zegt jaaaaaaaahhhh, we doen het opnieuw en geven wederom de beuk erin :twisted: :mrgreen: :lol: :lol:
als ik erop terugkijk geeft me dat toch een hemelse voldoening hoor.
ik heb nog even de tijd om innerlijk te beslissen, de inschrijvingen voor de eerste run gaan pas van start de 19de januari. ( ik ben de kalender stiekem aan het aankruisen ;) )
dit zal me weer een doel geven om voor te trainen... tussen de pampers en de papjes door :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
awel ik ben echt blij dak terug ben zie ;)
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Markman's Dagboek

Bericht door sporterkertje »

Dan zou ik nu toch al tussen de pampertjes en de papjes stillaan opbouwen ;) :D

Uw woorden zijn....."het lopen is wel iets minder nu maar het achtervolgd me wel hoor.
als de pasgeborene een beetje ouder is zal dat wel weer allemaal in z'n plooi vallen, ale dat denk ik toch".
Dan loopt hij mee met de papa, en word hij nog een olympisch kampioen en komt hij nog met een gouden plak thuis ;)
Altijd positief blijven hé Mark ;) :D

Die van Nieuwpoort heb ik juist in mijn agenda gezet..... 8-)
Geniet nog van je kleintje en van je pupjes xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Markman's Dagboek

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

markman schreef: 90% van de stemmetjes in men hoofd zegt jaaaaaaaahhhh, we doen het opnieuw en geven wederom de beuk erin
DOOOOOEEEEEEN!!!!!!! :mrgreen:.
Inhale the future. Exhale the past.
miere
Berichten: 114
Lid geworden op: 08 apr 2015, 08:59

Re: Markman's Dagboek

Bericht door miere »

Een dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje!

Ik was al een paar keer komen piepen of je niets gepost had. Zelf ook niet meer zo actief op het forum, en jammer genoeg op de baan ook wat minder.

Geniet met volle tuigen van jullie kleintje, want voor je het weet zijn ze groot.

Ben ervan overtuigd dat je je opnieuw zal inschrijven, die kriebels kan je toch onmogelijk bedwingen.
Ik ga dit jaar voor trails zoals de enclusa run en de trail vlaamse ardennen, als bonus bovenop de 'gewone' urban trails.
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: Markman's Dagboek

Bericht door Bubbels** »

Van hieruit ook een (late) proficiat met de geboorte van jullie zoontje!
Die "slapeloze" nachten zijn gelukkig tijdelijk, voor je het weet slaapt hij door en jullie ook ;)

Die Spartacusrun zou ik zeker opnieuw doen als je er zo mee bezig bent! Vanaf morgen kun je inschrijven, haha :lol:
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Markman's Dagboek

Bericht door sporterkertje »

Hoy Mark,

Hoe is het met het gezinnetje, je zoontje en je vrouwtje,
Doe je ondertussen nog loopjes?

Het doet raar om niets meer te lezen van jou sinds de laatste keer met de boodschap van je zoontje.
Ik begrijp dat je het druk hebt, en wil je niet lastig vallen, maar ik wou gewoon effe weten of alles ok is.

Groetjes xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

halootjes iedereen.
het was even geleden dat ik hier nog op zat he :|
sorry daarvoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
ik weet soms niet meer waar men hoofd staat, ik wil runnen en er komt altijd wel iets tussen de laatste tijd :evil:
nu heb ik een weekje verlof genomen, dit week end geven we een baby borrel feest, en ik moet zien dat alles klaar is tegen zaterdag, we verwachten zo'n 110 man die dag en we doen alles zelf. :geek:
het was echt nodig met het vele werk de laatste tijd, late uren kloppen op het werk, en ook thuis ditjes en datjes :?
enfin, alles toch dik oké met de baby en het vrouwtje ;) en met mij ook ja :D
het is nu wel laat maar ik barst van het verlangen voor te gaan runnen, en dat ga ik straks doen ook zie !!
kleren liggen klaar, schoenen staan klaar, we gaan er eindelijk nog eens een lap op geven ( proberen he na al die tijd ;) )
ik heb ondertussen wel al zo ne en dan eens een toerke gedaan van eens een kleine 3km en dan kleine 5 km maar we weten dat dat veel beter kan he.
och ja voor ik het vergeet,,,, afgelopen dinsdag 19 januari heb ik mezelf en men zoon weer ingeschreven voor de spartacus run :twisted: :twisted: ;) :mrgreen: :mrgreen:
ik zat er al een ganse tijd mee in men hoofd maar moest wachten tot de 19de, en die dag was het "BAMMMM" inschrijving !!!
hola ..... de klok is aan het lopen ..... ik sluit af en ge gaan runnen,,,,,yessss eindelijk !!!!!!!!!
morgen vertel ik verder ( of overmorgen :lol: )
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Plaats reactie