Markman's Dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Markman's Dagboek

Bericht door martmarbus »

Het kan ook aan je sokken liggen.
Wanneer je de veters ruim oplost en dan in je schoenen stapt komen namelijk je sokken niet te strak bij je tenen te zitten.
Want wanneer je sokken te strak bij je tenen komen te zitten krijg je ook blauwe nagels.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Markman's Dagboek

Bericht door zoefje »

Goh dat is een lastig probleem die teennagels. Ben benieuwd of het nou de schoenen of de sokken zijn.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

mijn loopschoenen zijn altijd 1 maat te groot.
ging normaal vandaag tegen de avond nog een klein loopje meepakken , is er jammer genoeg niet van gekomen :?
toen ik net daarvoor iets van de zoldering haalde had ik ergens waterdruppels opgemerkt :o en wat denkt ge,,,,jahhh een lek :!: :!:
niet echt zeer groot maar toch te veel ! zo juist in de onderhoek van een velux een scheurtje in het lood.
hup, in allerijl in de donker en in de regen door de velux op het dak, pannen uithalen en zoeken maar :?
opgemekt dat er ook al een paar pannen gebarsten waren ,eruit gehaald en natuurlijk krak in twee :evil:
k'heb met gans die tralala toch een dikke 2u bezig geweest in den pikkedonker met een looplamp en zeiknat in de regen :evil:
zo goed als mogelijk opgelapt hopend dat het niet meer binnendrupt ( voorlopig althans).
en nu zo snel als mogelijk (als het klaar en droog is) nieuwe pannen er in en een nieuwe loodslabbe erop. dat zal ook een paar uurkes in beslag nemen :?
zo zie je maar, er is altijd wel iets dat op een verkeerd moment begint te haperen.
in ieder geval, de schoenen staan klaar, de bananen, de broek ,,,kortom gans de mikmak staat te wachten op de final run die morgen doorgaat op het militair domein te nieuwpoort ;)
ik zie het volledig zitten, ben er trouwens al gans de dag mee bezig in mijn gedachten ;)
hopelijk doen mijn voeten normaal :lol:
morgen geef ik een laatste relaas van de laatste der spartacus runs ;)
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

pfffff,,,amai, zonet een zéééér slechte nachtrust achter de rug :?
alé, t'is te zeggen zo goed als geen nachtrust, ik kon maar niet in slaap geraken, omstreeks 02u30 ben ik beginnen zinken en om 04u30 was ik alweer klaarwakker :?
lag alweer een ganse tijd wakker, en ben dan maar opgestaan :? , ik dacht van een slaapje te doen tot 06u ,,, amai t'is aan mijne rekker :x
ik ben veel te veel bezig met het dak, ( en met de run ) :roll:
het is hier voor het moment zéér goed aan het waaien met felle windstoten , en die paar losse dakpannen,,,,ze liggen er gelukkig nog op.
dat zal het eerste werk zijn dat ik mag doen als ik deze namiddag thuiskom van de run.
hola, k'hoor dat de koffie doorgelopen is, een koffietje zal mij smaken ;)
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

voila, alles is gereed ;)
raar voor te zeggen maar ik zit voor 100 % met adrenaline :twisted:
binnen een half uurtje vertrekken we, we zitten in de eerste wave ;)
dat belooft plezant te worden met al die wind, en aan de zee ,,,,,,,amai !! :lol:
vanavond of morgen mijn relaas !! ;)
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Markman's Dagboek

Bericht door martmarbus »

Succes.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Markman's Dagboek

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes en geniet er van, dat dak zal wel wat wachten ;) , en het is ideaal weer voor een Spartacus :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Markman's Dagboek

Bericht door M_N_M »

Succes ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
markman
Berichten: 166
Lid geworden op: 07 mar 2015, 08:44

Re: Markman's Dagboek

Bericht door markman »

halootjes ;)
hier ben ik weer.
gisteren de Neptunus run met suc6 gehaald ;) de opwarming begon in feite al op de parking, met een klein groepje als eersten aangekomen, volgden we de pijlen naar de hoofdingang.
na zo'n 2.5 km te stappen kwamen we aan een poort die nog gesloten was en die dus ook gesloten bleef :? we moesten dus langs heel de andere kant zijn :o
er was maar 1 ingang, gans het domein was omringd met hoog en stevig gaas, bovenaan vergezeld van prikkeldraad, was tenslotte het militair domein ook hé zodat niemand kan ontsnappen :twisted:
het totale wandelingetje zal zo om en bij de 6 km zijn , een stevig opwarmertje dus :)
de pijltjes bleken verkeerd te hangen, de straffe wind kon daar wel eens voor iets tussen zitten.
volgens het schijnt zaten er windsnelheden tussen van rond de 100 km/h :!: later gezien bleek dat dus DE ZWAARSTE hindernis die we gratis cadeau kregen van moeder natuur :mrgreen:
ik heb natuurlijk tijdens de start mijn tomtom vergeten aanleggen he :| pas na een paar honderd meter had ik door dat ie niet aan stond :lol: :lol:
het was goed en het was zwaar ( door die wind ) op een gegeven moment moesten we zo'n 3 km ( heen en terug ) lopen in het mulle zand op het strand met de obstakels ertussen.
dat was pas zwaar !!!! we werden geholpen met de heenloop van meneer de wind, maar de terugloop :shock: :shock: :shock: AMAAAI,,,,,, echt beuken tegen die wind :twisted: ,
het zand kwam overal tegen je aangevlogen alsof het 1000 haarspeldjes waren met geslepen punt, je kon gewoon echt schuin blijven staan tegen de wind in zonder op je snoet te vallen :lol: !!
je moest echt deels je hand voor je ogen houden want je werd er levendig gezandstraald :mrgreen:
op het einde van deze helse rit van felle windstoten in het mulle zeezand mochten we een toertje in zee gaan lopen (eerder wandelen :D) enkel tot aan het middel hoor, en na een 100 tal meter er weer uit :mrgreen:
uit het zeewater in het mulle zand, dan naar boven de duinen in en de schoenen weegden als lood met nog een blokje extra lood eraan :lol:
al bij al was het weeral een plezante run, enkel die felle wind heeft er grotendeels er voor gezorgd dat ik me vandaag en morgen ook nog, toch volledig verslagen voel :D alle spiertjes in mijn lijf protesteren :P
later zal ik een filmke plaatsen,
ik en mijn zoon, beiden afgemat maar zéér content ! 10 km met 15 hindernissen ( waarvan 3 km in het mulle zeezand ) en met windstoten van 90 à 100 km/h in een tijd van 1u30 ;)
we hebben het gehaald !! ........yesssssss !!! we hebben alle 5 de medailles binnen :) dat is wat ik wilde en dat is waar ik het voor deed ;) , alvast mijn dank aan jullie allen die me doorheen gesteund hebben :!: :!: :!:
alvast een paar fotookes.
Bijlagen
run neptunus 2015.jpg
run neptunus 2015.jpg (157.13 KiB) 2717 keer bekeken
P1050893.JPG
P1050893.JPG (158 KiB) 2717 keer bekeken
P1050895.JPG
P1050895.JPG (154.5 KiB) 2717 keer bekeken
30.04.2016 Spartacus Run 10 km boom /25.06.2016 Battle of the Ardennes 11km Durbuy /04.09.2016 Battle of Thor 12km Genk /02.10.2016 Race Against Nature 10km Averbode /13.11.2016 Neptunus Run 10km Nieuwpoort.
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Markman's Dagboek

Bericht door M_N_M »

ja had het gehoord (of was het gelezen ?) dat de wind op zich al een serieuze uitdaging was.

Je hebt het toch maar weer mooi geklaard, alle medailles op zak..
Waar is de tijd dat we ons afvroegen of het niet beter was om nog even te wachten omdat het te zwaar ging zijn gezien je korte voorbereidingsperiode? :oops:

Dikke proficiat dus 8-) 8-) 8-)
Plaats reactie