Verslagen van UpToRunnersHigh

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door M_N_M »

goed bezig! Je gemiddelde hartslag zal wel een typo zijn veronderstel ik? ;)
UpToRunnersHigh
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 feb 2015, 19:16

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door UpToRunnersHigh »

M_N_M schreef:goed bezig! Je gemiddelde hartslag zal wel een typo zijn veronderstel ik? ;)
Klopt ;)
UpToRunnersHigh
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 feb 2015, 19:16

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door UpToRunnersHigh »

Les 27b: 34 minuten lopen en 5 minuten wandelen

Afstand: 7,46 km
Gemiddelde snelheid: 11,48 km/h
Gemiddelde hartslag: 180
Maximale hartslag: 191

Omdat vorige week tijdens 1 training de S2R-applicatie niet werkte, besloot ik om vandaag een trainingssessie van week 9 te herhalen. De benen waren zeer goed, het weer was ideaal (dat was te zien aan de vele joggers die ineens buiten leken te komen) en ik heb toch enkele meters meer gelopen dan de vorige trainingen. De volgende training staat gepland voor dinsdag of woensdag. Het einde van dit trainingsschema is alvast in zicht!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door M_N_M »

mooie snelheid alweer, echt wel goed bezig!
UpToRunnersHigh
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 feb 2015, 19:16

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door UpToRunnersHigh »

M_N_M schreef:mooie snelheid alweer, echt wel goed bezig!
Bedankt! Ik moet enkel een manier vinden om me wat bezig te houden tijdens het lopen. 40 minuten training begint toch wel wat op te lopen. Ik moet er nog over nadenken, maar muziek (of stilte) alleen begint op een bepaald moment toch te vervelen, hoe raar het mag klinken. Misschien dat ik audioboeken moet gaan beluisteren tijdens het lopen.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door martmarbus »

UpToRunnersHigh schreef:
M_N_M schreef:mooie snelheid alweer, echt wel goed bezig!
Bedankt! Ik moet enkel een manier vinden om me wat bezig te houden tijdens het lopen. 40 minuten training begint toch wel wat op te lopen. Ik moet er nog over nadenken, maar muziek (of stilte) alleen begint op een bepaald moment toch te vervelen, hoe raar het mag klinken. Misschien dat ik audioboeken moet gaan beluisteren tijdens het lopen.
Puzzelboekje mee??
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
UpToRunnersHigh
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 feb 2015, 19:16

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door UpToRunnersHigh »

martmarbus schreef:
UpToRunnersHigh schreef:
M_N_M schreef:mooie snelheid alweer, echt wel goed bezig!
Bedankt! Ik moet enkel een manier vinden om me wat bezig te houden tijdens het lopen. 40 minuten training begint toch wel wat op te lopen. Ik moet er nog over nadenken, maar muziek (of stilte) alleen begint op een bepaald moment toch te vervelen, hoe raar het mag klinken. Misschien dat ik audioboeken moet gaan beluisteren tijdens het lopen.
Puzzelboekje mee??
Ik heb mezelf nog nooit zien lopen, maar ik kan me voorstellen dat dat er al lachwekkend uitziet. Laat staan met een puzzelboekje :D
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door M_N_M »

Bij mij helpen intervallen zeer goed tegen de verveling! Of natuurlijk een looppartner, al zal die bij jou wel snel moeten lopen om je te volgen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
UpToRunnersHigh
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 feb 2015, 19:16

Re: Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door UpToRunnersHigh »

M_N_M schreef:Bij mij helpen intervallen zeer goed tegen de verveling! Of natuurlijk een looppartner, al zal die bij jou wel snel moeten lopen om je te volgen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik loop nogal op onregelmatige tijdstippen, dus dat is nog een reden waarom een looppartner zoeken moeilijk is. Intervallen zal snel volgen nadat dit loopschema erop zit denk ik?
Zit het niet in het loopschema 'keep running'?
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Verslagen van UpToRunnersHigh

Bericht door M_N_M »

Jop idd die komen in keep running! Ze zijn wel vrij kort in het begin denk ik (heb keep running nooit volledig gedaan), ik doe meestal 0.5km snel - 0.5km traag, tegen dat je dan terug gerecupereerd bent (en je je zou kunnen vervelen), dan mag je terug snel. Ik doe dat de laatste tijd veel bij mn 10+km loopjes na de 5e km.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Plaats reactie