Lopen met Skip

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Vandaag 2 x gewandeld met Skip de eerste keer 2.8 km ging goed met mijn voet de tweede keer bijna 4 km ging zelfs beter.
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

40 min gelopen op de atletiekbaan met intervallen, de tijd weet ik niet maar 1x 400 meter aan een stuk dat zat er ook tussen.
Ook achteraf geen last van mijn blessure gehad, goede cooling down en warming up gehad.
koen.h
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 okt 2014, 12:38

Re: Lopen met Skip

Bericht door koen.h »

Leuk dat het helemaal beter gaat. Is dat nog met de starttorun van de nederlandse atletiekbond of doe je ondertussen je eigen ding?
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Leuk Koen dat je reageert,
Het gaat van de atletiek bond Swift uit.
Had me opgegeven voor de starttorun samen met mijn man, kreeg een blessure aan mijn voet en nu mag ik in maart starttorun overdoen en daar is ook nog inbegrepen: het blad startorun , leuk tshirt met leuk logo van str, je mag 4 weken op de dinsdagmorgen buiten de baan, donderdagmorgen op de baan en zaterdagmorgen bossen e.d. het zwaardere parcour HET IS MIJ ZEER GOED BEVALLEN EN DENK DAT IK LID WORDT.
Uiteraard zit ik alleen op de dondermorgen( de zwakste :o ) maar daar komt verandering in.
Vandaag heb ik evytorun les 2 op de loopband gedaan en het ging goed een zachte ondergrond net als de atletiek baan, dat gaat mij goed af
Deze week wil ik beginnen op de verharde wegen.
Wandelen met Skip doe ik steeds verder vandaag totaal 9.23 km inbegrepen loopband.
Ik heb een fitbit vandaar.
Groetjes uit het mooie zuiden ;)
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Gisteren op de atletiekbaan 7, 5, 3, 5, 7, x gelopen op de atletiekbaan met een tussenpozen van telkens 1 min wandelen.
Ik heb het zowaar helemaal uitgelopen wel heeeeel langzaam de gevordenen moesten sprinten tussendoor.
Vandaag rustdag, en ga fietsen naar de stad met Skip.
Zondag op een zandweg nog wat rennen en wandelen met Skip aan de heupriem en een stuk laat ik hem los lopen, terwijl ik me aan mijn schema houdt. Het gaat steeds beter hij begint te snappen dat hij aan de heupriem niet mag snuffelen of plassen.
Ik moet zeggen dat ik niet had gedacht dat het zo vlug en goed zou gaan. Hij weet het: de heupriem nu netjes volgen, go betekend lopen dat commando heb ik ook met de fiets als we starten en easy betekend wandelen.
Ik ben heel trots op hem ;)
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Evytorun les 6 in het bos:
Vandaag zondag in het bos gelopen met de hond in het losloopgebied.
Eerst gewandeld voor de warming up de hond lekker gerend en gesnuffeld daarna de heupriem omgedaan en gewandeld en gelopen op de heerlijke muziek.
Ik heb nieuwe oortjes gekocht die niet uitvallen je voelt ze ook niet heerlijk lopen is dit.
Minder was het dat er een fietstocht georganiseerd was deze fietstocht was vanuit Duitsland.
Waarschijnlijk wisten ze niet dat er veel honden los lopen ze verontschuldigden zich ook steeds.

Morgen geen loopband
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Ik zit nu dan toch echt in de lappenmand al een paar dagen slik ik ontstekendremmende tabletten en ook daarbij nog maagtabletten voorgeschreven.ik had natuurlijk veel eerder moeten gaan
Wat een troep is dat misselijk, moe, hoofdpijn, maar ze helpen vandaag ga ik dan voor het eerst weer een klein stukje wandelen kijken hoe het gaat en eindelijk de frisse lucht op, want ik heb 2 dagen op bed gelegen.
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Lopen met Skip

Bericht door Dannieke »

Hopelijk gaat alles al wat beter ondertussen!
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
koen.h
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 okt 2014, 12:38

Re: Lopen met Skip

Bericht door koen.h »

Veel beterschap nog. Hopelijk is het ergste voorbij.
Klazina54
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2014, 23:14

Re: Lopen met Skip

Bericht door Klazina54 »

Dank jullie wel Danieke en Koen,
Plaats reactie