yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door fann »

De winkel in Antwerpen ken ik niet. Ik heb mijn schoenen in de Addict winkel in Borgerhout/Berchem gekocht. Fijne service daar.
who_knows
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2014, 13:06

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door who_knows »

Ha, net even opgezocht. Blijkbaar fiets ik daar steeds vooorbij als ik ga lopen :)
is even ver van huis als die in de kammenstraat, kan dus ook daar langsgaan...
Merci voor de tip!
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door fann »

Waar loop je ? Ik loop in het Rivierenhof in Deurne met loopclub Brabo.
who_knows
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2014, 13:06

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door who_knows »

Op dit moment in Te Boelaerpark.
who_knows
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2014, 13:06

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door who_knows »

De eerste week zit erop! Gisteren gaan lopen, vader en zoon afgezet aan de zomerbar in het park en volle goeie moed vertrokken. Zonder kniebrace! Deze keer gedroeg de knie zich zoals het hoorde, ik vond veel sneller mijn ritme.
Buiten 1 vervelend pijntje net onder de knie ( goede kant) is alles vlekkeloos vetlopen. Geen afzakkende broek, geen veter die los komt, geen blaas die opspeelt... een bijna perfecte loop dus.
en ik was niet de traagste! Ben 2 mannen voorbij gestoken :D .
zaterdag staat het volgende loopje op de agenda, maar ik ga eerst bij de loopwinkel binnen voor een nieuw paar schoenen, heb het gevoel met het huidig paar van op beton te lopen :?

Enfin, het ziet er goed uit :D
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door El Pollo Diablo »

Joepie, al één week gedaan! Fijn zo.
Blijkbaar was dit al een veel beter loopje dan vorige keer - 't is altijd plezant als alles goed gaat :) En als je dan nog eens mensen kan voorbijsteken is 't helemaal goed. 't Is geen wedstrijd, maar stiekem is 't toch plezanter om voorbij te steken dan voorbij gestoken te worden.
Ik zie dat je nog schoenen wil kopen, houdt dat in dat de geplande strooptocht van woensdag niet doorgegaan is? ;)
who_knows
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2014, 13:06

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door who_knows »

Het ging gisteren idd al heel wat vlotter. Ik kwam sneller in een goed ritme, de ademhaling was beter onder controle en ik had het gevoel dat ik nog wel even door kon gaan.
woensdag enkel wat shirts en een broek gekocht, geen tijd gehad voor schoenen. We hadden de zoon mee en het was zeer druk int stad. Ik doe zoiets liever alleen op mijn gemak.
ik kijk al uit naar het loopje zaterdag :)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door El Pollo Diablo »

who_knows schreef:Het ging gisteren idd al heel wat vlotter. Ik kwam sneller in een goed ritme, de ademhaling was beter onder controle en ik had het gevoel dat ik nog wel even door kon gaan.
woensdag enkel wat shirts en een broek gekocht, geen tijd gehad voor schoenen. We hadden de zoon mee en het was zeer druk int stad. Ik doe zoiets liever alleen op mijn gemak.
ik kijk al uit naar het loopje zaterdag :)
Dat valt reuze mee qua shopping spree :D Veel succes met de schoenen, en vergeet de sokken niet. Ik heb ooit eens het resultaat gezien van slechte sokken, 't was niet fraai.
who_knows
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2014, 13:06

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door who_knows »

Les 4 achter de rug, maar de dag is alweer even chaotisch begonnen als 2 loopjes geleden.
laat gaan slapen gisteren, slaapdronken om 5u de kamer van de zoon binnengestrompeld want die vond zijn tutje niet meer om vervolgens met hoofdpijn terug in mijn bed te vallen. 3u later opgestaan met nogg steeds hoofdpijn en een zeurende peuter.

om iets voor 10 dan eindelijk kunnen vertrekken. Het plan was eerst bij de winkel te stoppen voor een nieuw paar schoenen. Sta ik daar voor de deur en besef ik dat ik geen geld mee heb :roll: terug naar huis dan maar, was gelukkig met de fiets en het is maar een dikke km, maar toch...
2e kert goeie keer: het verhaal van de knie operatie, steunzolen, oud paar schoenen gedaan gevolgd door de vraag een nieuw paar aan te meten. En dat ging vlot, goeie uitleg en het eerste paar dat hij uithaalde bleek ook meteen het goede te zijn!
ik heb er een aantal getest, maar ofwel waren ee te zwaar of te smal aan de voet en liepen ze niet lekker. Het zijn grappig genoeg identiek dezelfde als mijn oud paar, alleen een ander kleurtje :D . Ik heb wel gemerkt bij het lopen op de band dat ik bij mijn linkervoet op mijn voorvoet land en aan de rechterkant op mijn hiel. Ik vind landen op mijn voorvort aangenamer, maar ik heb geen idee of dat wel een goede loopstijl is en waar ik dan moet op letten. Iemand hier tips of suggesties?

hoe dan ook, de schoenen zijn goedgekeurd, les 4 vlotjes afgewerkt en op naar nummer 5! :D
volgende keer gaan lopen in park den brand, zou volgens de verkoper vd schoenen een betere ondergrond zijn om te lopen...
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: yes yes YESSS!! de kop is eraf!

Bericht door LievenJ »

welke ondergrond is dat juist?
Plaats reactie