Start

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Start

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Man man, die veiligheidsschoenen op het werk maken mijn voeten nog kapot :evil: ,thuisgekomen heb ik nog een paar uurtjes ermee omhoog gelegen.
Rond 17u30 ben ik aan mijn 2° run van de week begonnen met de gedachte:" we zien wel". De eerste 500 meter aan een zeer rustig tempo ( ja ik heb geleerd hoe ik traag moet lopen :mrgreen: ) en dan op mijn gewone tempo, het is er een waar ik me goed bij voel en de indruk heb dat ik dit zeer lang kan volhouden.
Alhoewel het nog 23° was het niet te warm om te lopen, de zon was weg en er stond een licht briesje, en het ging verbazend goed, mijn loopschoenen hebben eens te meer hun kwaliteit bewezen, ik had geen pijnlijke voeten, ik liep... en liep... en liep, ik liep zelfs mijn 5Km markeerpunt voorbij en voelde nog geen behoefte om te stoppen :) . Uiteindelijk heb ik 6Km gelopen, zo op het gemakske weg, gewoon genieten van het feit dat ik het kan.
Terwijl ik zo rondkuierde vroeg ik me af hoeveel S2R-runners overal samen met mij aan het lopen waren en hoever zij al waren.
Overmorgen de allerlaatste sessie van S2R :cry: , ik heb goeie vewachtingen. Tot dan ;) Dirk.
Inhale the future. Exhale the past.
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Start

Bericht door NarN »

Tof om te lezen Dirk! Goe bezig.
dirk.vancoillie.5 schreef:Overmorgen de allerlaatste sessie van S2R :cry: , ik heb goeie vewachtingen. Tot dan ;) Dirk.
En nadien? Op naar de 10, 15, 20?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Start

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Vanmorgen de allerlaatste sessie van S2R gelopen en het was met een dubbel gevoel, aan de ene kant blij dat ik het heb gekund maar aan de andere kant toch wat verdrietig dat het gedaan is :( .
Het was nog wat mistig toen ik startte maar de temperatuur was met 17° best ok, dus weg waren we voor de derde run. Het heuveltje waar ik vroeger al stervende opliep word nu met de vingers in de neus verteerd :lol: , het stuk spoorwegroute zorgt toch nog elke keer voor een verhoogde hartslag, na het stuk van 1 Km gelopen te hebben ligt die ongeveer 10 bpm hoger dan gewoonlijk, ik denk dat het komt omdat ik dan op gravel loop en dat die meer weerstand bied. Het 5 Km markeerpunt werd weer vlot voorbijgelopen en zoals eergisteren ben ik weer met een kamerbrede glimlach gestopt na 6 Km afgelegd te hebben met een gemiddelde snelheid van 9,4 Km/u, YES WE CAN DO IT :D.
Ik ga nu dit topic afsluiten maar niet zonder iedereen te bedanken, eerst en vooral de mensen achter S2R want zonder hen zouden veel mensen verkeerd bezig zijn, dan de mensen achter dit forum want zonder dit forum zouden we maar alleen zijn, niet?, vervolgens iedereen die iets op dit forum post want dankzij hun tips en raadgevingen kunnen beginnelingen zoals ik indertijd veel blessureleed vermijden en op een goede manier starten met lopen, dus, ALLEMAAL VAN HARTE BEDANKT!!! :D .
Wat nu? Ik denk dat ik eerst enkele weken verder ga doen zoals ik nu bezig ben en dan voorzichtig opbouwen naar de 10 Km. Vraag is hoe ik dat best doe, Tips zijn zoals gewoonlijk welkom :) .
De beste groeten en tot een latere topic ;) Dirk.
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie