Starten met hardlopen

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
sylvana
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2014, 18:09

Starten met hardlopen

Bericht door sylvana »

Nou, ook ik moet nu echt beginnen. Sinds de kerst/oud en nieuw aardig veel aangekomen voor mijn doen. Ik kijk niet graag meer in de spiegel en ik loop alleen maar te klagen dat ik dik ben. Ellendig en niet fijn voor mijzelf.
Gister nog met een vriendinnetje erover gehad, 'ja syl, je moet er wel wat voor doen ipv alleen maar lopen klagen', 5kilo gaat er niet vanzelf af.
Dat klopt als een bus en 10kilo dan al helemaal niet!
Zij gaf mij aan dat zij vorig jaar met dit programma van Evy heeft gelopen, en dat het haar echt heeft geholpen.
Ik ben heel erg benieuwd. Ik heb een hekel aan hardlopen, maar hoop het toch vol te kunnen houden. Zeker als ik naar mijn vriendin kijk en zij aangeeft dat dit programma haar echt heeft geholpen.
Ik ben nu aan het wachten tot de bestanden binnen zijn en dan ga ik morgen beginnen, vanavond en donderdag gaan we de insanity lessen volhouden die ik sinds januari aan het volgen ben, de ene week beter dan de andere week.

People wish me luck en ik hoop dat ik dankzij Evy gemotiveerder raak om meer te doen voor mijn lichaam.
Fieke87
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 feb 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Starten met hardlopen

Bericht door Fieke87 »

sylvana schreef:Nou, ook ik moet nu echt beginnen. Sinds de kerst/oud en nieuw aardig veel aangekomen voor mijn doen. Ik kijk niet graag meer in de spiegel en ik loop alleen maar te klagen dat ik dik ben. Ellendig en niet fijn voor mijzelf.
Gister nog met een vriendinnetje erover gehad, 'ja syl, je moet er wel wat voor doen ipv alleen maar lopen klagen', 5kilo gaat er niet vanzelf af.
Dat klopt als een bus en 10kilo dan al helemaal niet!
Zij gaf mij aan dat zij vorig jaar met dit programma van Evy heeft gelopen, en dat het haar echt heeft geholpen.
Ik ben heel erg benieuwd. Ik heb een hekel aan hardlopen, maar hoop het toch vol te kunnen houden. Zeker als ik naar mijn vriendin kijk en zij aangeeft dat dit programma haar echt heeft geholpen.
Ik ben nu aan het wachten tot de bestanden binnen zijn en dan ga ik morgen beginnen, vanavond en donderdag gaan we de insanity lessen volhouden die ik sinds januari aan het volgen ben, de ene week beter dan de andere week.

People wish me luck en ik hoop dat ik dankzij Evy gemotiveerder raak om meer te doen voor mijn lichaam.
Hey hier ook goed afgevallen met hulp van start to run. Al moet ik het wel even nuanceren want ookal loop je zolang je wil, je moet eerst en vooral je voedingsschema aanpassen als je wil afvallen.
Ik was in jan 2011 begonnen en pas in mei beginnen afvallen, omdat ik toen pas mijn voeding echt heb veranderd. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, enkel raad geven. In elk geval heel veel succes, hopelijk heb je de kriebel snel te pakken!
Using Tapatalk
SarahH
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2014, 13:34
Locatie: Asse

Re: Starten met hardlopen

Bericht door SarahH »

Ik denk dat je zeker niet de eerste bent die denkt dat hij/zij een hekel heeft aan hardlopen voor ze eraan beginnen. Hoe vaker je gaat lopen, hoe leuker je het gaat vinden en dan kom je op een punt dat je niet meer zonder kan!
De eerste weken is het even doorbijten, je lichaam laten wennen aan de nieuwe inspanningen en vooral niet TE hevig beginnen.
Alleszins veel succes ermee!
Plaats reactie