het moet nu echt

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: het moet nu echt

Bericht door zoefje »

jeeeeee, het is gelukt lees ik!! Lekker bezig!! Ach en uitslapen, lopen is ook lekker ;)
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
buijssej
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 mar 2014, 09:16

Re: het moet nu echt

Bericht door buijssej »

chips, het gaat niet, spieren aan de binnenkant van benen willen niet en doen pijn. Dacht misschien loop ik ze wel los maar na 40 meter voelde ik al dat dat geen goed idee was. Nu ingesmeerd en maar even rust houden denk ik, tis al een weekje aan het opspelen. Misschien pas weer gaan lopen als ik ze helemaal niet voel? of heeft iemand nog een lumineus idee.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: het moet nu echt

Bericht door zoefje »

Pas op de plaats zoals je nu doet lijkt me een goed idee!! Als je gewoon even gaat wandelen is dat misschien een idee? Heb je toch het gevoel dat je iets doet, maar je geeft jezelf tegelijkertijd ook rust. Luisteren naar je eigen lichaam is het belangrijkst denk ik...
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
buijssej
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 mar 2014, 09:16

Re: het moet nu echt

Bericht door buijssej »

Heb besloten dat ik vrijdag op zijn vroegst weer mag gaan lopen, het voelt nl of er een klein scheurtje of verrekking in de spier zit. Voelt niet als normale spierpijn
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: het moet nu echt

Bericht door Kaath »

Misschien ijs op leggen een paar keer per dag,dat helpt ook wel
Gebruikersavatar
buijssej
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 mar 2014, 09:16

Re: het moet nu echt

Bericht door buijssej »

nog even eten laten zakken en dan maar weer eens proberen, lijkt stuk beter met spier. Maar ja de test zal blijken, ga maar wat korte stukjes lopen met wat korte pauzes. Als dat goed gaat programma weer oppakken in het weekend
Gebruikersavatar
buijssej
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 mar 2014, 09:16

Re: het moet nu echt

Bericht door buijssej »

2 x 11 minuten gelopen, 3 stuk van 8 minuten ev en gelaten, koude benen door regen, spieren die ik iets begon te voelen. Het ging nl prima maar wilde toch nog even voorzichtig doen.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: het moet nu echt

Bericht door zoefje »

voorzichtig aan kom je er ook weer ;) Je bent in ieder geval nog lekker bezig :)
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
buijssej
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 mar 2014, 09:16

Re: het moet nu echt

Bericht door buijssej »

zo vandaag weer eens een volledig trainingsrondje kunnen doen, dus 2 x 11 en 1 x 8 min, hoop nu weer door te kunnen gaan met het schema
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: het moet nu echt

Bericht door martmarbus »

buijssej schreef:zo vandaag weer eens een volledig trainingsrondje kunnen doen, dus 2 x 11 en 1 x 8 min, hoop nu weer door te kunnen gaan met het schema
Goed bezig
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie