1 mile a day ...

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: 1 mile a day ...

Bericht door TeamBlue »

Hé! Nu lig ik achter op jou haha :D
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

@LievenJ : hé, speciaal voor jou : in omgekeerde volgorde

@Teamblue : dat kan toch geen kwaad, volgende week haal je me weeral in ;)

@ElPolloDiabolo : heb mijn Spuikom weer een keer verlaten en genoten van een lang stuk langs het strand.

Heb dus mijn toertje in de omgekeerde volgorde gelopen. Best wel zwaar want dat betekent dat ik dan onmiddellijk een wandelaarsbrug over de kustbaan op moet en onmiddellijk het pad de duinen in. Het tweede deel is dan vlak en naast het strand en gelukkig stond er deze keer geen wind. Ik eindig de 'langere' route langs de achterkant van de vismijn waar de vissersboten klaar liggen om deze nacht te vertrekken. Aan"t zeetje lopen heeft wel iets ...

Ben ik tevreden over mijn loopje, hartslag allesziens wel, heb wat snelheid moeten inboeten, maar dat komt momenteel nog steeds op de tweede plaats.

Dit weekend mogen we weer gaan intervallen of versnellen of weer lekker zot doen :lol:
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

http://connect.garmin.com/activity/477232365

Loopje nog vergeten te plaatsen ;)
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

Vandaag was het intervaldag.

Zag er een beetje tegenop, was moe maar wilde het zeker niet uitstellen, 't is trouwens prachtig weer om te lopen. Momenteel loop ik op di, do en in't weekend (ofwel zat ofwel zon), dus nu valt interval steeds in't weekend, maar binnenkort wil ik de langere loop naar het weekend verplaatsen en dan komen de intervallen op donderdag.

Heb deze keer beter naar Evy geluisterd en beter opgelet, was dus niet echt verwarrend deze keer, alleen ... ik loop eveneens met de Nike plus app en elke km zegt een vriendelijke dame hoe ver en aan welk tempo ik aan het lopen ben ... Tijdens de 3de interval begint madame Nike dat dus te vertellen zodat ik plots Evy niet meer kon horen en heb ik wat moeten gokken wanneer ik opnieuw mocht vertragen.
Heb dus de Nike dame vanaf nu, tot het einde van de Keep Running het zwijgen opgelegd.

Evy was vandaag maar één keer in de war, de 5de interval was voor haar plots de 3de (heeeeeelp), maar de 6de werd gelukkig de laatste. Moet zeggen, je voelt het wel hé die laatste. Ben beniewd wanneer de versnellingen van 1min eraan komen hoe dat zal voelen ...

Nu ga ik nog wat van't zonnetje genieten. Fijn weekend nog !

http://connect.garmin.com/activity/478932973
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

Ik had vandaag dus echt geen zin. Er staat nog steeds behoorlijk wat wind, waar ik al 2 ritten met de fiets had tegen moeten opboksen. Zware dag op't werk, koud ...

Bijna had ik eraan toegegeven, maar ik wist dat het vandaag maar 30 min zou zijn ... dus me toch in die loopkleren gehesen (vreselijk lang staan draaien voor de kast, van wat moet ik aandoen, ik heb zo'n kou ...) ... en vertrokken.

De eerste meters gingen moeizaam maar eens ik het ritme te pakken had was het genieten. Toertje uitgekozen in functie van de wind, nog kunnen genieten van't zeetje en weer langs de vissersboten naar huis ...

Hartslag behoorlijk onder controle kunnen houden. Ben zo blij en trots op mezelf dat ik gaan lopen ben.

http://connect.garmin.com/activity/480545825
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: 1 mile a day ...

Bericht door El Pollo Diablo »

Goed zo! Gewoon 'foert' zeggen en gaan lopen. En nadien blij en (terecht) trots zijn dat je 't toch maar lekker gedaan hebt :)
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

Goede morgen !!!

Wegens te drukke agenda (afspraken op onmogelijke uren ...) deze morgen loopje al gedaan ...

Op programma stond 41min ... genoten van het opkomen zonnetje, hier en daar een vroege wandelaar, iemand die naar het werk fietst ... 't was zalig.

Toen ik zonet mijn loopje bekeek merkte ik dat Evy er weer naast zat, ze heeft er de brui aan gegeven na 40min ... Ook vertelde ze me weer dat ik morgen moest intervallen ... Ik mag me daar niet aan ergeren ... maar zou eigenlijk toch niet mogen. Alé soit, ik heb gelopen en ben helemaal klaar om aan een drukke werkdag te beginnen (hoe stressie hij ook wordt, mijn loopje kunnen ze me niet meer afpakken).

http://connect.garmin.com/activity/481381607
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: 1 mile a day ...

Bericht door TeamBlue »

Helaba! Hoe zijn uw intervallekes van dit weekend verlopen? 't Waren er 8 zeker hé?

Nog ergernissen met Evy meegemaakt? :mrgreen:
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

Vandaag eindelijk mijn loopschoenen terug aangetrokken. Dan heb je een keer een lang weekend ... en dan heb je echt geen tijd om je loopjes in te plannen. Foei.

Ik sta helemaal klaar, wil mijn Garmin opzetten ... batterij low ... pfff ... nu ja, dan voor één keer zonder hartslagmeter.

Intervallen gingen vlot, had echt wel een goed gevoel.

Mijn Nike plus heeft mijn loopje wel geregisteerd, maar de tijd en tempo zijn niet exact omdat ik nog wat stil sta aan het begin.

https://secure-nikeplus.nike.com/plus/a ... 9166159444
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: 1 mile a day ...

Bericht door NarN »

Ik was ook een fervent 'hartslagmeter'loper. Band aandoen, smartphone om de arm, plugjes in de oren enz... Elke loop moest opgenomen worden en elke minuut alles controleren. Dat is nu al een stuk minder. Ik laat regelmatig al die dingen thuis en ga genieten van de natuur.
Plaats reactie