de bospoeper

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
veerle&zena
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 feb 2014, 12:52

Re: de bospoeper

Bericht door veerle&zena »

flightleader schreef:Vandaag tijdens het lopen aan dit topic gedacht, iedere loper die ik passeerde mij de vraag gesteld of hij/zij een "bospoeper" is :oops: :oops: :oops: ... moet zeggen de kilometers vlogen voorbij en gelukkig zelf niet het bos moeten induiken

:roll: De bospoeper is in het Gentse gesignaleerd :lol:
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: de bospoeper

Bericht door flightleader »

Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
veerle&zena
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 feb 2014, 12:52

Re: de bospoeper

Bericht door veerle&zena »

haha !!!! En gelezen ? Ik durf niet naar tips vragen :roll:
heavyrunner
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2014, 12:47

Re: de bospoeper

Bericht door heavyrunner »

Lopen werkt bij mij ook laxerend. Gelukkig heb ik een broer die nogal overtuigd is van zijn eigen wijsheid en hij heeft ook verrassend vaak gelijk. Hij vertelde mij eens dat koffie laxerend werkt, sindsdien drink ik 1/2 uur voor ik begin met rennen een dubbele espresso. 20 Minuten later loop ik leeg, en nog 10 minuten loop ik weg. Geen last meer gehad. Voordat ik deze tip kreeg moest ik ook wel es mijn lange duurloop onderbreken om billenknijpend naar een toilet te wandelen. Wat er niet in zit kan er ook niet uit.

happy runnings!
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: de bospoeper

Bericht door Kaath »

Ik zag er tijdens de 10 miles ook een paar de bosjes in duiken LOL,moest gelijk aan dit topic denken :lol: :lol:
veerle&zena
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 feb 2014, 12:52

Re: de bospoeper

Bericht door veerle&zena »

blij dat ik zorgde voor enige 'animo' :roll:
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: de bospoeper

Bericht door Kris66 »

Eigenlijk is het niet eens zo raar,
je darmen worden als het ware gemasseerd door de beweging.
Koffie werkt niet bij mij,ik heb er tijdens het lopen nooit last van (gehad) ,maar mijn darmen hebben een eigen willetje.
Wanneer ik echt wil gaan,en het lukt niet best,
's morgens op je nuchtere maag een glas lauw-warm water.........van kenners hoor ik ook :in dat glas water een gedroogde pruim weken.....
Msschn iets om te proberen voor het lopen?

Succes,met de tips of het vinden van een leuke boom/struik.
;)
Plaats reactie