Poging tot halve marathon

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door LievenJ »

ik vind het ook een superhond :)
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Benieuwd naar je vooruitgang ... Meegedaan in A'pen ?
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door TeamBlue »

Woepssss, het forum een tijdje uit het oog verloren. Helaas ook niet zo veel gelopen de laatste tijd :? :?

MAAARRRRR wél meegedaan met de Antwerpen Ladies Run! 31 minuten en 40 seconden (ofzoiets)! Ik vond het geweldig. Wel jammer van het slalommen tussen het volk als je wil voorbijsteken :x

Ik moet nog altijd de derde intervaltraining doen :o Maar morgen; geen excuses meer! Dan herneem ik het schema!
Weet niet of die halve marathon van Bxl nog een realistisch doel is, maar een halve marathon hier thuis in het Zoniënwoud op mezelf blijft dat wel!

PS: Leuk dat jullie mijn photobucket afgegaan zijn :mrgreen: Helaas staat daar een heleboel rommel op. Daarom bij deze een beetje reclame voor mijn Flickr account; https://www.flickr.com/photos/100300341@N04/
Sue is inderdaad een fantastische hond! Héél véél karakter vergeleken met onzen Blitz. Het leven met haar is echt 1 grote rollercoaster, de ene moment wil je haar ophangen, de andere kan je haar wel opeten van blijdschap, en dat alles vindt plaats op zo'n 5 minuten? Haha :mrgreen:
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Wat een mooie tijd in Antwerpen ! Bravoooo !

Ik hoop dat je de moed niet laat zakken om je doel te bereiken, je hebt nog tijd he. Erin blijven geloven !
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door TeamBlue »

Cami schreef:Wat een mooie tijd in Antwerpen ! Bravoooo !

Ik hoop dat je de moed niet laat zakken om je doel te bereiken, je hebt nog tijd he. Erin blijven geloven !
Merci! Vond ik toch ook een mooie tijd. We zijn mooi gestart op 9km/h en geleidelijk aan mooi verhoogd naar 11km/h. Dus niets te snel beginnen en dan moeten afhaken. Neen een hele mooie (stijgende!) rechte kunnen trekken op de snelheidscurve.

En moed zakt niet hoor. Ik moet en zal een halve marathon lopen! Ik weet alleen niet of dat in oktober al zo zal zijn ;)

Anyway; zo gezegd, zo gedaan; gisteren geen excuses en daar begonnen waar ik gestopt was, intervaltraining nummer 3!
8 keer zouden we in totaal versneller. De eerste 3 versnellingen volgden al heel snel op elkaar, waar ik geen problemen mee had. Eigenlijk had ik met het hele loopje geen problemen. Alles verliep vlot.

Toch voelde ik mij na afloop niet als anders; meestal voel ik mij enorm opgewekt, blij en 'herboren' als het ware. Gisteren voelde ik mij eigenlijk nogal plattekes. Ik had niet echt een voldaan gevoel, was niet extreem blij, integendeel, ik was precies moe?
Nu voel ik mij sinds woensdag al zo plat als een vijg, dus dat zal er wel mee te maken hebben. Ach... Volgende keer beter :)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door El Pollo Diablo »

En, hoe is het nu met jou? Alles ok?
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Inderdaad Vicky, lang niets meer gehoord ...

Nog steeds aan de Keep Running ?
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door TeamBlue »

Aiaiiaia, ik moet toegeven :cry: Ik ben niet meer gaan lopen sinds het laatste verslag... :cry:
Ik ben de motivatie volledig kwijt. Ik denk alleen nog maar "ik zou moeten gaan lopen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen goesting om te gaan"... :cry:
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Ows Vicky toch ...

Ik heb effe je laatste verslagje gelezen ... Je voelde je al niet in je nopjes he ... Misschien even luisteren naar je lichaam en een klein toertje doen (30 min).

Niks forceren hé, het moet plezant blijven ... Misschien vind je het plezier de komende dagen weer terug. Ze voorspellen schitterend weer, zet je loopschoenen in 't zicht en misschien lukt het je dit weekend wel !
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door El Pollo Diablo »

Oesje, ik las inderdaad ook al in je laatste verslag dat 't niet je dat was. Kunnen we iets doen om je te helpen of wat te motiveren?
Plaats reactie