Evy, ik kan je wel zoenen!

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
fredski
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2014, 20:04

Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door fredski »

Ik meen het! Als ik je tegenkom, geef ik je een enorme pakkerd!

Dankzij Start-to-Run en Keep-Running ben ik, op het moment van schrijven, 23,3 kg kwijt! En ik heb er een verslaving genaamd "rennen" bij. Ik heb dit in 3,5 maand gedaan. Niet alleen door het rennen, maar ook door heel gedisciplineerd gezond en bewust te eten. Geen fancy dieet maar gewoon veel groente, veel fruit, veel vezels, kleine porties.

Vandaag ben ik, in het kader van de nieuwjaarsschoonmaak, door mijn garderobe gegaan. Ik heb 90% ervan weg moeten gooien, zo enorm is mijn figuur verbeterd. Dat gaat me geld kosten, maar dat vind ik helemaal niet erg :)

Ik ben er nog niet. Moet nog een aantal kilootjes meer kwijt, maar ik voel me nu zo ontzettend goed tov 3,5 maand geleden! Ongelooflijk.

Mijn voornemen voor 2014 is heel gezond worden, gezond blijven, en veel rennen. Het is voor mij inmiddels een vorm van meditatie. Ik kijk er altijd naar uit. Ik zit nu bij les 20 van keep-running. Doel is natuurlijk de 10 KM. Ik heb me ingeschreven voor een 10 km loop begin maart.

Evy, nogmaals, BEDANKT!
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door Hellothere »

Dat lezen we hier graag sè. We mogen dan al beweren dat S2R werkt, dat lopen een calorieverbrander van jewelste is, ... maar dit soort van succesverhalen sterkt ons (en andere lopers) toch nog meer om er telkens weer mee door te gaan.

Dus iedereen, blijven lopen, zelfs al moet je geen tientallen kilo's kwijt nog. Lopen doet zoveel meer met jou, ook tussen de oren.
fredski schreef:Vandaag ben ik, in het kader van de nieuwjaarsschoonmaak, door mijn garderobe gegaan. Ik heb 90% ervan weg moeten gooien, zo enorm is mijn figuur verbeterd. Dat gaat me geld kosten, maar dat vind ik helemaal niet erg :)
Een geluk dat je dan nog een beetje op de soldenperiode hebt gemikt ;)
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door Dolfijntje85 »

fredski schreef: Dankzij Start-to-Run en Keep-Running ben ik, op het moment van schrijven, 23,3 kg kwijt! En ik heb er een verslaving genaamd "rennen" bij.
Een dikke proficiat! Das leuk hé, kan er over mee spreken: ben zelf op een jaar tijd 20 kg afgevallen. En dit door het Start to run programma en keep running programma te volgen gecombineerd door bijna niet te snoepen (af toe is zondigen mag) en zoals jou veel groentjes en fruit te eten.

groetjes van een mede loopverslaafde ;)
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door mini »

Amaai een superdikke proficiat!!!!!
Armani
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 okt 2013, 09:22

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door Armani »

Dat is pas knap! Dikke proficiat !
roscootje
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 mar 2013, 11:22

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door roscootje »

Dikke proficiat!! Oppassen voor de verslaving !!! :lol:
fredski
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2014, 20:04

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door fredski »

Zit inmiddels op -28kg en 10km :-)
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Evy, ik kan je wel zoenen!

Bericht door Dannieke »

Enorm leuk om te lezen! Proficiat! Ik weet precies hoe dat voelt.
Ik ben zelf ook door op mijn eten te letten van 94kg naar 80kg gegaan, toen ben ik begonnen met S2R en vlogen er nog eens 8kg af.
Nu zorgt het lopen ervoor dat ik eigenlijk nog niet zo heel strikt op mijn eten moet letten, dat is ook leuk. ;)
Ik heb Evy nog niet van dichtbij ontmoet, maar ze presenteerde wel eens een evenement voor het bedrijf waar ik werk.
Als ze dichterbij had gestaan, had ik ze ook wel gezoend denk ik! Euhm...in verband met Start2Run natuurlijk, uiteraard...goeie reden! :mrgreen:
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Plaats reactie