Best trots op mezelf

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
CarpeDiem
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2013, 12:35

Best trots op mezelf

Bericht door CarpeDiem »

Hallo iedereen,
Ben hier nieuw op deze forum en graag willen ik jullie mijn ervaring delen ;)
Ik ben mama van 3 kinderen en ben nooit een sportieve mens geweest tot...
Tijdens mijn laatste zwangerschap ben ik serieus verdikt (+20kg :shock: ) en kort nadien mijn bevalling heb ik veel last had aan mijne rug. De last was zo erg dat ik 's nachts niet meer kon slapen van de pijn, pijnstillers hielpe niet meer, s'morgens was ik lastig en agressief omwille de slaap dat ik niet kon vatten, ik had steun nodig om op te staan, ik mankte als ik stapte, ik kon niets meer... Eindelijk, met veel schrik en angst en risico dat ik in een rolstoel kon belanden, besloot ik toch om een operatie te ondergaan want ik had geen leven meer... Operatie was gelukt en na 3dagen kon ik weer de eerste stappen zetten en na een lange revalidatieperiode ben ik sinds vorig jaar alweer de oude maar mag wel geen zware lichamelijke en geen rug belastende arbeid verrichten.
In juni (dit jaar) besloot ik om aan mijn conditie te werken en vooral aan mijn lichaam want ik zit nog steeds met die overbodige kg en ben dus gestart met "Start To Run 0 tot 5km" van Evy Gruyaert maar wel op eigen tempo!
Ondertussen zijn mijn eerste 10weken al lang voorbij maar ik train nog steeds met Evy.
Na de 27ste les blijf ik deze nog steeds herhalen: ik train 3keer in de week +/- 5,4km in 32min (10min lopen, 1min wandelen en 20min lopen). Ik kan deze ook in één stuk lopen maar toch verkies ik om 1min te wandelen...
Misschien wordt het wel eens tijd om over te stappen naar het volgende loopschema: van 5 tot 10km.
Maar ik twijfel...

Groetjes
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: Best trots op mezelf

Bericht door mini »

Amaai proficiat, dat doe je goed zeg!
WendyS
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 sep 2013, 11:39

Re: Best trots op mezelf

Bericht door WendyS »

Idem dito! Knap!
Als je nu je tijden heel makkelijk loopt, zou ik toch naar het volgende loopschema overstappen! ;)
Plaats reactie