'S morgens makkelijker dan later op de dag

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
WendyS
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 sep 2013, 11:39

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door WendyS »

Ik doe het inderdaad ook meteen na het opstaan, zonder eten. Ik lees dat sommige mensen eerst toch nog iets kleins nuttigen, maar dat doe ik dus niet, tenzij dat glas water :)
jekl053
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 jun 2013, 10:52

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door jekl053 »

Ik eet altijd wel iets, een klein beetje en na half uur dan starten
Sauv
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 mei 2013, 18:03

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door Sauv »

Ik moet sowieso iets kleins eten, een banaan of een boterham of zo, anders kan ik echt niet rennen! Of dat nou 's morgens, 's middags of 's avonds is.
roadrunner62
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2012, 13:52

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door roadrunner62 »

Hoi Wendy, ik heb precies dezelfde ervaring gemaakt! Ik ben pas sinds een week klaar voor 30 min zonder onderbreking en langzam wordt het wat makkelijker. S´middags lopen lukt inmiddels wel, maar dan gewoon iets rustiger - beter dan helemaal niet ;)
Nu nog de juiste muziek op mijn mp3...
Succes nog en volhouden!
groetjes roadrunner62
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door Holenmens »

WendyS schreef:Ik doe het inderdaad ook meteen na het opstaan, zonder eten. Ik lees dat sommige mensen eerst toch nog iets kleins nuttigen, maar dat doe ik dus niet, tenzij dat glas water :)
Dan loop ik ook het makkelijkst, wel 2 koppen koffie. Schijnt de verbranding goed op gang te helpen.
WendyS
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 sep 2013, 11:39

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door WendyS »

Dank voor jullie reactie's! Ik ben deze morgen om 5u15 opgestaan, omdat ik gisterenavond geen zin meer had. En ik liep les 20: 4 keer 8 minuten met telkens 1 minuut pauze tussen. En ik heb daarin 4,8 km gelopen. Dat zou ik 's avonds niet kunnen, denk ik :)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door El Pollo Diablo »

Hier nog 'n ochtendloper - tot mijn eigen stomme verbazing. Ben meer een nachtmens, maar voor 't lopen ben ik blijkbaar gemotiveerd genoeg om 's ochtends om zes uur op te staan. Ik lepel overigens altijd een yoghurtje naar binnen vooraleer ik ga lopen - eenmaal zonder geprobeerd maar dat was toch niet zo'n succes.
kelleke04
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:57

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door kelleke04 »

grappig!! ik heb net hetzelfde voor!

smorgens loop ik alsof ik alles aankan, en smiddags en savonds krijg ik pijnlijke kuiten.....

alleen heb ik t nu veel moeilijker om smorgens te gaan lopen ... in t donker nu, in de zomer ging dat zo makkelijk.

ik moet dan al vertrekken om 5.45 :/
nix13
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 feb 2011, 16:51

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door nix13 »

Sinds een paar weken loop ik lekker om een uur of 9 in de avond.
Bevalt me beter dan direct uit het werk om 17.30.

Dacht dat ik meer een ochtend loper was maar dit bevalt me echt heel goed.
WendyS
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 sep 2013, 11:39

Re: 'S morgens makkelijker dan later op de dag

Bericht door WendyS »

Dat is al helemaal bijzonder nix13! Jij bent bijna een nachtloper! :lol:
Plaats reactie