nooit gedacht

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
vxr
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2013, 09:40

nooit gedacht

Bericht door vxr »

nooit gedacht dat ik ooit nog eens 4 minuten aan een stuk zou kunnen lopen, en nu na les 7 is het zover en het viel me echt op hoe gemakkelijk het eigenlijk wel was
ik heb meer dan 7 jaar niks meer gedaan van sport, en dan na 7 lessen nog maar , al terug zo ver staan :P
ik voel me echt terug goed in men vel :D
cindy80
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 aug 2013, 18:09

Re: nooit gedacht

Bericht door cindy80 »

:D Super hé!
Ik heb gisteren les 14 afgewerkt. Het ging super! Ik sta er ook versteld van hoe snel ik deze conditie opgebouwd heb.
Wanneer ik nu 5 minuten loop, heb ik na die 5 minuten het gevoel dat ik nog wel even door kan gaan, terwijl de eerste lessen een hel waren, en elke minuut een overwinning was!
het werkt verslavend dat lopen :D
vxr
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2013, 09:40

Re: nooit gedacht

Bericht door vxr »

ja dat is zo ik kijk er al elke keer naar uit om terug een les te kunnen lopen
en in het gewone leven en mijn werk heb ik nu ook al meer energie :D
I LOVE RUNNING :lol:
vxr
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2013, 09:40

Re: nooit gedacht

Bericht door vxr »

net les 11 afgerond het ging goed tot de laatste 2 minuten van de laatste 3,een keiharde steek in men zij dus mezelf moeten dwingen om de pijn te verbijten en door te gaan. Weet er iemand hoe je dit kan vermijden of hoe dit komt?

groetjes ronny
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: nooit gedacht

Bericht door bloem »

Steken in de zij... al enkele keren een topic over geweest hier... misschien kan HT hier nog wel eens een link posten ;)

Komt er in 't kort op neer : al vaak onderzoek naar gedaan zonder echt een oorzaak te vinden.
Tips zijn wel : niet te kort voor het lopen eten (min. 2u tussenlaten) én niet te snel lopen want dat verhoogt de kans op...

als 't zover is : trager lopen/wandelen en focussen op je ademhaling... buikademhaling...

Succes nog !
kelleke04
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:57

Re: nooit gedacht

Bericht door kelleke04 »

ik ;kom ook van 0 en zit nu al les 20.. ik kan dus al 10(!!!) minuten lopen... ik had al moeite met 1 min in t begin!
vxr
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2013, 09:40

Re: nooit gedacht

Bericht door vxr »

bloem schreef:Steken in de zij... al enkele keren een topic over geweest hier... misschien kan HT hier nog wel eens een link posten ;)

Komt er in 't kort op neer : al vaak onderzoek naar gedaan zonder echt een oorzaak te vinden.
Tips zijn wel : niet te kort voor het lopen eten (min. 2u tussenlaten) én niet te snel lopen want dat verhoogt de kans op...

als 't zover is : trager lopen/wandelen en focussen op je ademhaling... buikademhaling...

Succes nog !
dank u voor de tips bloem, letten op de ademhaling was een hele verbetering heb er geen last meer van gehad :)
vxr
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2013, 09:40

Re: nooit gedacht

Bericht door vxr »

kelleke04 schreef:ik ;kom ook van 0 en zit nu al les 20.. ik kan dus al 10(!!!) minuten lopen... ik had al moeite met 1 min in t begin!
10 min dat lijkt me nu nog totaal niet bereikbaar!
vandaag ga ik les 13 lopen 2x 5 min :o ik hoop dat ik het haal dit lijkt me ook onmogelijk
10min daar kan ik alleen nog maar van dromen :D
kelleke04
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:57

Re: nooit gedacht

Bericht door kelleke04 »

voor mij het moeilijkste was de les met 8min lopen... verschrikkelijk afgezien!

Nu zit ik aan 11... maar ben dan wel blij dat ik even kan wandelen amai!
probeer1
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2012, 03:31

Re: nooit gedacht

Bericht door probeer1 »

proficiat aan jullie allemaal!

Ik heb er 9 maanden over gedaan ipv 8 weken, maar ben daarom niet minder trots.
Mijn conditie is er enorm op vooruit gegaan, mijn omgeving is stomverbaasd.
De 30 lessen zitten er net op en ik ben echt niet van plan om te stoppen :-)
Ik heb net Keep running gedownload. Want ik kan het lopen niet meer missen ;-)

Veel succes nog!
Plaats reactie