kniepijn

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: kniepijn

Bericht door LievenJ »

super om te lezen!
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: kniepijn

Bericht door mini »

:roll: En wegens ziek-zijn wordt het weer uitgesteld, hopelijk donderdag, want wil echt écht ECHT wel weer lopen ;)
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: kniepijn

Bericht door LievenJ »

*vind ik niet leuk*
Ben zelf ook wat ziekjes dus van lopen zal deze week weinig in huis komen.
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: kniepijn

Bericht door El Pollo Diablo »

Eerst dit lezen:
mini schreef:de kniepijn is weg, we gaan dinsdag weer van start, op het gemak weliswaar :)
en vervolgens
mini schreef: :roll: En wegens ziek-zijn wordt het weer uitgesteld, hopelijk donderdag, want wil echt écht ECHT wel weer lopen ;)
Wat jammer! Hopelijk is 't niet te erg en kan je snel weer aan de loop. Veel sterkte en moed toegewenst!
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: kniepijn

Bericht door mini »

Eigenlijk is het maar een fameuze kopvalling, maar kan amper ademen door de neus en bij 5 stappen zetten moet ik achter adem happen, lijkt me ni ideaal als ik zo moet gaan lopen ;) :D
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: kniepijn

Bericht door El Pollo Diablo »

mini schreef:Eigenlijk is het maar een fameuze kopvalling, maar kan amper ademen door de neus en bij 5 stappen zetten moet ik achter adem happen, lijkt me ni ideaal als ik zo moet gaan lopen ;) :D
Ai, verstopte neus, als er iets is wat ik haat... Ik leef 't dus ontzettend mee - ik zal mijn volgende loopje opdragen aan jou :)
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: kniepijn

Bericht door mini »

Mercikes
Door een verblijfje met de oudste dochter op spoed is m'n loopje weer uitgesteld :(
Allez vingers kruisen dat we er zaterdag wél geraken... want ben zo wat gefrustreerd aan het geraken... en nee dat komt ni door de 'spoed'-affaire (van 16u tot 19u)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: kniepijn

Bericht door El Pollo Diablo »

Recent ook wat tijd mogen doorbrengen op de "Traag", het is inderdaad vervelend en frustrerend. Hopelijk was 't niet te ernstig bij jou.

En kop op, Ik duim dat je morgen kan lopen!
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: kniepijn

Bericht door mini »

Dubbele breuk in haar onderarmpje :cry:
Ze is gevallen in de klas. :(

En thx voor het duimen, het ziet er gunstig uit, al zal het pas 's avonds zijn ;)
En vermoedelijk op de finse piste om te starten :)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: kniepijn

Bericht door El Pollo Diablo »

Oei, wat erg! In de gips, zal ze niet leuk vinden... Hopelijk heeft ze niet te veel pijn en is 't haar voorkeursarm niet. Ik veronderstel/hoop dat zoiets bij jonge kinderen vlot geneest? Veel moed en sterkte alleszins, zowel voor haar als voor jou en je man!

Hopelijk kan je inderdaad morgenavond lopen, 't zal wel helpen om even met gedachten even ergens anders te zijn ;)
Plaats reactie