Loopboekje Maaike28

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
Maaike28
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013, 21:20

Loopboekje Maaike28

Bericht door Maaike28 »

Vandaag les 6 uitgelopen! Vind het echt super om te doen! Nooit gedacht dat ik het nog leuk ging vinden, de les is nog niet voorbij ofik heb al zin in de volgende loopbeurt! Als het met deze motivatie blijft verder gaan komt dat zeker goed :D
Sauv
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 mei 2013, 18:03

Re: Loopboekje Maaike28

Bericht door Sauv »

Het is leuk, hè Maaike? Als je mij een maand geleden had gezegd dat ik met plezier zou gaan hardlopen, had ik je vierkant uitgelachen! Wat fijn dat je ook zo gemotiveerd bent. :) Veel succes met de rest van de trainingen!
Maaike28
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013, 21:20

Re: Loopboekje Maaike28

Bericht door Maaike28 »

Hier ben ik nog is, k doe precies toch iets verkeerd want niet alles wat ik typ, verschijnt hier. Nog efkes uitzoeken dus hoe alles juist werkt.
Gisteren nog is geprobeerd om wat langer te lopen, ongeveer een 35 minuten (iedere beetje helpt). K denk da k nu toch is ga beginnen aan de tweede editie van start to run. K denk wel da k klaar ben voor de 10km :D.
Nu alleen er nog aan geraken, iemand een idee?

Groetjes Maaike28
Plaats reactie