Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Ria »

das inderdaad wel jammer Riet, maar ik kan het best begrijpen hoor... moet mezelf ook telkens weer oppeppen, vooral als je doodmoe van je werk thuiskomt en je nog een hoop werk voor je ziet ... en toch, zoals al dikwijls gezegd hier op dit forum..; de moeilijste stap is die van je deurdrempel ;)
Blijf maar vaak op dit forum komen dan krijg je er vanzelf weer zin in :)
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Hellothere »

Riet schreef:Ik ben 2 weken geleden helaas gestrand op les 25... erg he...
Ach twee weken is nikske, ik heb gisteren ontdekt dat ik eigenlijk nog redelijk vlot kan inpikken na 2 maanden. Gewoon de draad oppakken waar je gebleven bent.
Als je les 25 hebt gehaald, lijkt het mij dat je conditie, zelfs na 2 weken, nog meer dan voldoende is om gewoon weer verder te kunnen.

Laat weten hoe het loopt.
ann
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2010, 13:07
Locatie: Hove

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door ann »

Ik heb het de laatste weken moeten redden met af en toe een loopje van 5 km wegens vreselijk tijdgebrek (begin schooljaar, lastig uurrooster, vergaderingen, uitstappen, ...) maar vandaag eindelijk een voormiddag vrij, het weer was straklend, dus kindertjes naar school gebracht vanmorgen en 16 km gelopen, zomaar kriskras, telkens weggetje ingedoken dat mij aansprak :D
Dimi
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 apr 2010, 20:24

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dimi »

Ria schreef:das inderdaad wel jammer Riet, maar ik kan het best begrijpen hoor... moet mezelf ook telkens weer oppeppen, vooral als je doodmoe van je werk thuiskomt en je nog een hoop werk voor je ziet ... en toch, zoals al dikwijls gezegd hier op dit forum..; de moeilijste stap is die van je deurdrempel ;)
Blijf maar vaak op dit forum komen dan krijg je er vanzelf weer zin in :)
Ik zeg niet dat dit bij jouw het geval is maar soms kan het zijn op het einde van de dag dat je wat zonder brandstof zit ofdat je wat teveel suikers naar binnen hebt gewerkt (via frisdrank, koekjes, snoep ed.) dit kan tegen het einde van de dag vaak leiden tot een energiedipje.

@running man
Ik zit al sedert dinsdag met een zere keel en lastige hoest en ik geraak er niet vanaf. Morgen eens doktersbezoekje. Ik begin te vrezen voor een longontseking ofzo. Heb geen koorts waar heb het gevoel dat ik niet meer 100% over mijn longcapaciteit beschik. Het is alsof mijn luchtpijp vanaf mijn strottenhoofd tot halfweg mijn borstbeen toegeknepen zit. Vandaar dat ik dus deze week nog niet gelopen heb. :D
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Hellothere »

Dimi schreef:Vandaar dat ik dus deze week nog niet gelopen heb. :D
En dat doe je dat best ook niet. Echt genieten van lopen kan je best als je volledig 100 % in orde bent, geen pijntjes, geen kwaaltjes, ...
In het andere geval, enkele dagen stoppen, rust nemen, herstellen, ... en die volgend ekeer dat je opnieuw gaat lopen geniet je dubbel.
Dimi
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 apr 2010, 20:24

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dimi »

Vandaag naar de dokter gegaan en ja hoor, de infectie was al aan het zakken naar mijn rechterlongkwab. Begonnen met antibiotica nu en veel rusten. Zal dus nog zeker tem woensdag geen sport zijn
Riet
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 jul 2010, 13:44
Locatie: Ninove, België

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Riet »

Na 3 weken op non-actief eindelijk al mijn moed bij elkaar gezocht en opnieuw gestart met les 25 en het heeft me eigenlijk niet zoveel moeite gekost als ik verwacht had om deze uit te lopen... het ging niet vanzelf uiteraard, maar viel eigenlijk best mee om gewoon in te pikken waar ik gestopt ben... Hopelijk hou ik het nu vol tot het einde en kan ik nadien 2 keer per week gewoon een half uurtje blijven lopen
the riding man
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 sep 2010, 19:47

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door the riding man »

Ik heb er een andere hobby bijgenomen. Namelijk Shaolin Kempo. Die trainingen zijn nog zwaarder dan het start-to-run programma. Ben maandag geweest en voel me nu net of ik heb onder een trein gelegen (spierpijnen overal). Dus niet gaan lopen vandaag, morgen misschien, vrijdag terug shaolin kempo. Ik kan misschien beter donderdag nog een rustdag houden, vrijdag moet ik maar een halve dag werken en dan kan ik gaan lopen en dezelfde avond dan naar het kempo.
Dimi
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 apr 2010, 20:24

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dimi »

Toch mee oppassen met die spierpijnen. Spierpijn = overdaad. Zo simpel is het maar ik vrees dat ze daar in gevechtssporten niet zo een rekening mee houden :D
Wimmeke
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 aug 2010, 22:09
Locatie: Westerlo

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Wimmeke »

Ik heb daarjuist de laatste les van deel één gelopen Afbeelding

Ik had 2 maanden geleden niet durven hopen dat het nu zo makkelijk zou gaan om 5km te lopen. Nu gaan we enkele keren de 5km lopen en dan op naar de 10km
Plaats reactie