Mijn loopdagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
sportyJ73
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013, 13:53

Mijn loopdagboek

Bericht door sportyJ73 »

Inmiddels ook les 6 achter de rug en loop al 4,7 km. Trots op mijzelf. Vandaag staat les 7 op het programma.

Lekkere muziek en leuk iemand die tegen je praat. Geef al tijden zelf les in een sportschool dus vind dit leuk en grappig dat ik gecoacht wordt in de buitenlicht!

Vandaag ga ik les 5 van Evy doen.

In les vier al de 5 km gehaald,
ik vind lopen tot mijn grote verbazing nog leuk ook
Laatst gewijzigd door sportyJ73 op 03 apr 2013, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door sporterkertje »

Hey sporty,
sportyJ73 schreef:Vandaag ga ik les 5 van Evy doen.

In les vier al de 5 km gehaald,
ik vind lopen tot mijn grote verbazing nog leuk ook
:shock: Dan loop je wel heel snel.

Naarmate je verder vorderd met de lessen, ga je het lopen nog leuker vinden ;)

Veel succes en vele sportgroetjes, xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
sportyJ73
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013, 13:53

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door sportyJ73 »

Inderdaad ik was heel verbaasd dat ik al 5 km liep. Maar ik ben sportinstructeur op een sportschool. Tot vorig jaar gaf ik twee vaste uren in de week les en daarnaast deed ik enthousiast mee met collega's, xco, combat, zumba. Ik dans ook nog twee uur in de week streetdance/hiphop voor gevorderden.
Nu ben ik begonnen met een studie (master) naast mijn werk als juf op een basisschool. Samen met een gezin schoot het sporten erbij in en kwam ik zo'n 4 kg aan. Reden om toch mijn sporten weer in te gan passen. Ik merk dat een half uurtje hardlopen makkelijker te doen is dan eerst naar de sportschool (waar ik lesgeef) en dan gaan trainen. Dan ben ik wel twee uur minimaal kwijt. Dus een klein beetje voorsprong door een goede basisconditie.

Maar ik wist niet dat ik het zo leuk vond!!!!!
Lekker in de buitenlicht, het maakt je hoofd heerlijk leeg.
21 april staat de companyrun op het programma. Veel collega's lopen dit (sommige zelfs hele en halve marathon). Ik sluit me aan bij de 5 km groep. Ben benieuwd wat het gaat worden.
sportyJ73
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013, 13:53

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door sportyJ73 »

:P Ik heb de companyrun gelopen afgelopen zondag in de enschede marathon. Ik heb de 5,26 km gedaan in 30.13 minuten. Trots op mijzelf. In september 8 km hier lopen. Ik ga verder met de laatste lessen van 0-5 km en start dan met keep running met Evy.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door Hellothere »

Gefeliciteerd, met de tijd die je afgelopen zondag hebt gelopen, moet het afwerken van de S2R peanuts zijn voor jou.
Ik kijk uit naar het vervolg.
sportyJ73
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013, 13:53

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door sportyJ73 »

Heerlijk dat hardlopen. Ik loop nu regelmatig 5 km aan een stuk door. Ik train nu voor 10 km. Na de vakantie begin ik rustig aan en dan in september de singelloop in Enschede. Afgelopen periode ben ik tot 8,4 km aaneengesloten rennen gekomen. Ik zit op de goede weg. Trots op mijzelf. En strakkere billen wat willen we nog meer. Nog drie kilo eraf maar dat gaat zeker lukken. :D
Zelfs in Frankrijk hardgelopen, maar met die heuveltjes en warmte viel dat behoorlijk tegen.
gelukkig in NL wel vlak alleen ook warm, maar daarom vroeg uit de veren en een rondje doen!
jekl053
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 jun 2013, 10:52

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door jekl053 »

de singelloop in Enschede is 8,1 kilometer, dus dat komt vast goed! De singelloop staat ook op mijn programma
sportyJ73
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013, 13:53

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door sportyJ73 »

Zo zijn we alweer een hele tijd verder. Heb nu zelfs al een 10 km run meegedaan. Pink ladies run in Enschede. Ik heb mij ook opgegeven voor de 10 km bij de twente marathon. Misschien nog de verlichte loop op 29 december. Lopen gaat lekker. Probeer twee keer te lopen in de week naast wat sportschool werk. Heb nieuwe schoenen en geen knie of andere klachten meer! Zo zie je maar, goed schoeisel is het halve werk.
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door bloem »

Goed bezig !! ;)
Keep running, Sporty !
jekl053
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 jun 2013, 10:52

Re: Mijn loopdagboek

Bericht door jekl053 »

Zeker goed bezig Sporty :)
Vorige week was er ook een 10 km loop in Oldenzaal, huttenkloasloop (ook 5km en 21km), ik heb hier mee gelopen, zeker een aanrader voor volgend jaar, erg leuke loop.

Die night run van Runnersworld ga ik ook doen denk ik
Plaats reactie