afvallen door start to run

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dimi
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 apr 2010, 20:24

Re: afvallen

Bericht door Dimi »

super!!

En ja, in de voedingsindustrie zitten ze ons steeds op te naaien met "light" labels en VET VET VET maar die snelle suikers, DAT zijn de dikmakers tegenwoordig. Nog meer dan vet zouden de mensen moeten kijken naar het suikergehalte in hun voeding.
Gebruikersavatar
nicole.schellekens
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2015, 19:49

Re: afvallen door start to run

Bericht door nicole.schellekens »

Evy ben nu ook aan les 12 nog niet afgevallen integendeel bij gekomen :oops:
Gebruikersavatar
rigollem
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 aug 2015, 09:24

Re: afvallen door start to run

Bericht door rigollem »

Afbeelding

Begonnen op 19 juli met S2R, eerste 14d was ik met verlof en dus niet opgelet op hetgeen ik at. Op het einde van mijn verlof (3 augustus) woog ik 89kg.
Sinds 3 augustus probeer ik via Myfitnesspal app hetgeen ik eet te registreren en steeds minder calorieën te eten dan hetgeen ik verbruik.
Ik let wel serieus op hetgeen ik eet. Suiker en vetten worden zoveel mogelijk vermeden. Ik eet ook meer keren per dag maar minder grote porties, om het hongergevoel te vermijden.
Ik heb ook een stappenteller (via mijn Garmin Forerunner) en probeer toch dagelijks rond de 8 000 stappen te zitten. Soms lukt dit makkelijk, en al zeker als ik die dag moet lopen, soms lukt het minder (zittend beroep) en dan let ik extra op wat ik eet die dag.
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: afvallen door start to run

Bericht door Bubbels** »

Je mag in het begin niet teveel focussen op je gewicht. Geniet gewoon van je loopjes en je vooruitgang, de rest volg vanzelf :)
En zoals hier al vaak gezegd is: je valt enkel af als je calorieopname lager ligt dan je calorieverbruik.
Sporten in combinatie met een gezonde voeding is dan ook van groot belang.

Ik doe ook mijn best, maar mijn vriend is er zo eentje die alles mag eten zonder dat hij bijkomt en dan ga je zelf ook vaker zondigen...
Zeker als hij constant vanalles voor je neus duwt en zegt "bijt eens" of "neem ook wat, allez". En hij is er een volhouder in :lol:
Toch ben ik intussen ook al een aantal kilo's kwijt ;)
Bartdbr
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2014, 21:42

Re: afvallen door start to run

Bericht door Bartdbr »

Om vet te verbranden moet je heeeeel traag lopen. Als je dat al doet en je hebt je voeding onder controle dan moet je afvallen. Anders doe je iets niet juist.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: afvallen door start to run

Bericht door martmarbus »

Misschien heb je hier iets aan.

http://www.snel-fit.nl/val-je-af-van-hardlopen/
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Iyyna
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2016, 21:11

Re: afvallen door start to run

Bericht door Iyyna »

Hallo mijn Vrouw en ik zijn gestart met lopen en het lukt lekker met start 2 run
Hebben een garmin 225 gekocht voor ons hart slag die van mij licht op 132 als ik 20 min bezig ben moer ik nu sneller lopen of zo houden en rustig lopen
Thanks
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: afvallen door start to run

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Een hr van 132 bpm na 20 minuten is best laag of de meting is niet juist, hoe snel loop je? als alles goed zit gewoon rustig doorlopen zou ik zeggen :P
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie