Dolfijntje's dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Nieuwjaar tijd van goede voornemens! Ik heb mij voorgenomen om minder te snoepen en terug te gaan lopen!

Vandaag les 2 (week1) afgewerkt! In het begin had ik nog een beetje last van stramme spiertjes maar na enkele,minuutjes ging et weer vlotter! Ook de koude lijkt me voorlopig niet te deren maar volgende week gaat het vriezen, brrr

Maar ik ga me liet laten ontmoedigen: heb al een haarband/muts en handschoentjes gekocht zodat we volgende week de vrieskou kunnen trotseren!
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Kippie81
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 nov 2012, 16:30

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Kippie81 »

Goedzo!!! Ga zo door! Veel succes.
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

De eerste week S2R is niet zo goed geeindig! Een flinke verkoudheid heeft roet in het eten gegooid waardoor we les 3 helaas niet konden afwerken! Mijn hoofd stond er echt niet naar! :( Lichtpuntje was wel dat we na een week minder snoepen en meer sporten toch al enkele kilootjes verloren hadden (applausje voor mezelf)

Hopelijk,gaat het morgen wat beter zodat we kunnen gaan lopen! Terug beginnen met week 1 uiteraard! Alle als het niet te veel sneeuwt deze week want dan denk ik toch dat ik binnen blijf! Heb niet veel goesting om mijn nek te breken op gladde wegen!
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Vandaag voor de aller eerste keer gaan lopen bij vriesweer en moet zeggen da viel eigenlijk nog wel mee :D
Loop t-shirt, looptruitje met lange mouwen, fluo vestje, handschoenen en mutshaarband aan en lopen maar! Ben wel een paar mensen tegen gekomen die mij voor zot aankeken, best wel grappig

Spijtig genoeg had ik mijn route niet zo goed gepland waardoor ik nog op een kleine afstand van thuis mijn loopsessie beëindigd had! Zat dus niks anders op om nog een klein stukje bij te lopen, maar ik ga bij deze temperaturen ni het risico nemen te hard af te koelen! Wil ni terug een verkoudheid :evil:

De komende dagen zal het afwachten zij hoe de voetpaden erbij liggen vrees ik! Ben nog niet zo ne fanatieke loper dat ik er gebroken botten voor over heb

Groetjes
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Yes, week 1 van start to run zit erop! Heb mij niet laten tegen houden door kou en sneeuw! :D moet zelfs toegeven dat het wel meevalt zo lopen bij -4, dat we wat meer werk hebben om ons klaar te maken (laagjes) hebben we graag voor over :)

Vandaag ging het echt goed, les 3 vlotjes kunnen afwerken! Voel,dat,het elke les beter gaat, hopelijk,blijft dat nog even duren :D

Ik kijk al uit naar.de volgende les maar eerst 2 dagen rust
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
solita
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 okt 2012, 11:02

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door solita »

Ik denk dat iemand die in zijn 2e week al de sneeuw en vrieskou aandurft, die 5 km zeker zal halen en daarna niet gaat stoppen.
Veel succes, ook met die kilo's!
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Na 2 rustdagen, stond vandaag les 4 op het programma! Had er zin in vandaag! :D

Mijn route was weer bijna overal sneeuw en ijsvrij gemaakt! Had mijn tempo ietske verlaagd tegenover vorige keer dus heb les 4 probleemloos kunnen uitlopen! Me. Happy :P

Vandaag zelfs enkele "collega's" lopers tegengekomen, yes I'm not alone :lol:
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
wim__
Berichten: 138
Lid geworden op: 11 okt 2011, 14:42
Locatie: Mechelen

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door wim__ »

dan was ik mss één van de collega lopers ;) Spijtig dat mijn wegen niet allemaal ijsvrij werden gemaakt! nog veel succes verder!
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Voila, week 2 zit erop! Heb er een goede week op zitten, de 3 lessen vlotjes kunnen afwerken

Heb wel omdat het vannacht misschien alweer gaat sneeuwen, 2 dagen na elkaar gaan lopen! Weet dat het ni word aangeraden, maar ja zondag geen tij en ben nu zo goe bezig! Dus morgen veel kans op op stijfheid :?

Ga wel blij dat het volgende week gaat dooien, dan kan ik terug een grote toer lopen ipv elke keer 3 keer blokse rond te lopen

Nu genieten van 2 wel verdiende rustdagen en hop naar week 3', ole ole
Laatst gewijzigd door Dolfijntje85 op 25 jan 2013, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
wim__
Berichten: 138
Lid geworden op: 11 okt 2011, 14:42
Locatie: Mechelen

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door wim__ »

Geniet ervan! En hou steeds in je achterhoofd dat je de nodige rustpauzes moet inlassen!
Plaats reactie