eindelijk ok?

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Vandaag, eindelijk 2,5 km gelopen, rustig aan, in 17 minuten en een klets.
Hopelijk blijft nu alles in orde.
Behalve die gescheurde pees in mijn schouder, die soms voor erge pijn zorgt.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: eindelijk ok?

Bericht door Hellothere »

Ik duim met je mee, heel frustrerend allemaal, kan ik me vorostellen.
Nu rustig opbouwen, en vooral niets forceren.
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Weet ge wat eigenlijk nog het meest frustrerend is?
Al die mensen, familieleden, vrienden, met hun, waarschijnlijk goedbedoelde, raad. Zo van "stop toch met dat sporten, ge hebt het al aan uw hart, ge hebt al vier overbruggingen, ge hebt regelmatig blessures. Blijf toch lekker in uwe zetel zitten".
Maar laat ze maar zagen, ik blijf er van overtuigd dat sporten veel beter voor me is dan in mijn zetel te kruipen.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: eindelijk ok?

Bericht door Hellothere »

Niks van aantrekken, en ja ze bedoelen het zeker en vast goed.
Herken dat ook een beetje, 2010 was voor mij een redelijk blessurerijk jaar :roll: .. enkels, knieën, rugproblemen, kuit om zeep ...

Meestal mijn eigen schuld hoor, niet naar mijn lichaam luisteren, te veel, te snel, eentonig trainen, ....

en toen had ik ook van die reactie zo van .. pff, dat sporten is blijkbaar toch niks voor jou ... stop er toch mee ... je bent geen 20 meer ...

Meestal weten de degenen die je dat vertellen niet echt wat je er ook allemaal voor terugkrijgt (als je het een beetje correct doet tenminste), et i net goed voor die pezen, die spieren, dat hart .... en gaat het eens een keertje minder, dan moet je net volhouden in plaats van op te geven.

Maar dat begrijpt inderdaad niet iedereen.
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: eindelijk ok?

Bericht door bloem »

Al goed dat wij een beetje voor tegengewicht zorgen dan, door trouw te blijven supporteren! ;)
Zoals HT al zei, rustigaan terug opbouwen, niks forceren... Dwars door Turnhout is nog een 'n eind weg... komt goed ! :D
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Ja Bloem, maar dan zullen ze toch iets aan hun prijs mogen doen, anders zal het weer dwars door Oud-Turnhout en de Pierenloop in Ravels worden. Daar krijgt ge voor veel minder geld, veel meer terug.
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: eindelijk ok?

Bericht door bloem »

:lol: Tja, dat reclamebudget moet van ergens komen eh ;)

Ik loop zelf ook maar sporadisch zo'n grote (dure) wedstrijd hoor, prefereer ook de plaatselijke lopen, stuk minder druk ook ! ;)

Loop ze !!
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

vandaag 5,6 km gelopen, rustig, niet te snel, behalve mijn schouder valt alles mee.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: eindelijk ok?

Bericht door Hellothere »

turnhouter schreef:vandaag 5,6 km gelopen, rustig, niet te snel, behalve mijn schouder valt alles mee.
En meer moet dat niet zijn toch ???
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Inderdaad meer moet dat niet zijn. Het enige nadeel is dat die schouder mij, meer en meer, van mijn racefiets houdt. Dan heb ik er echt last van.
Plaats reactie