eindelijk ok?

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

na blessures, voornamelijk ontstekingen, die in september begonnen en die me geregeld kine-bezoekjes opleverden, nu na meer dan twee maanden terug begonnen.
Heb zonet 2,4 kilometer gelopen in 17 minuten, niet veel, ik weet het, niet snel, ben ik me van bewust, maar hopelijk ben ik terug vertrokken nu.
Met mijn geschiedenis van hartproblemen en het blijkbaar snel ontwikkelen van ontstekingen in pezen, is het steeds zoeken naar het juiste evenwicht.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: eindelijk ok?

Bericht door Hellothere »

Hey Turnhouter, wist niet dat je geblesseerd was.
In elk geval doe inderdaad maar rustig aan, gelijk er weer invliegen na een herstart, is de kortste weg richting lappenmand, en dat willen we net vermijden niet ?

Heeft de kiné je kunnen vertellen wat de oorzaak van al die ontstekingen zou kunnen zijn ?
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Neen, hij zei dat ik mijn bloed eens moest laten testen, maar momenteel gaat het beter, enkel nog een ontsteking in mijn schouder die niet echt wil beteren.
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

Morgen naar het ziekenhuis voor een echo van mijn schouder. Om te zien of het een inspuiting of een operatie wordt.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: eindelijk ok?

Bericht door Hellothere »

ouch 8-) , en loop je ondertussen nog ?
Kempenaar
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jun 2012, 15:08
Locatie: Turnhout

Re: eindelijk ok?

Bericht door Kempenaar »

neen, en er is een pees gescheurd in mijn schouder. Moet genezen met rust.
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: eindelijk ok?

Bericht door bloem »

Oesje... niet zo goed goed nieuws hier precies... Euh, om het positief te bekijken : beter nu met dit weer rust en dan tegen de lente terug starten ! En ben je nog ruim op tijd in tiptopconditie voor de dwars door Turnhout ! ;)
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: eindelijk ok?

Bericht door flightleader »

Dat is geen goed nieuws. Ik zal duimen voor een snel herstel. Hopelijk kan je snel weer lopen.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: eindelijk ok?

Bericht door sporterkertje »

Dat is hier geen goed nieuws wat ik hier allemaal lees.
Doe het beter maar rustig aan en geen dedlines stellen. Je wint er niets mee, dan alleen maar andere of meer blessures.
Een goede en een gezonde start is al half gewonnen.

Heel veel beterschap, xx
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Plaats reactie