30 minuten !!!

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
sabinep
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2012, 12:21

30 minuten !!!

Bericht door sabinep »

hallo allemaal
vorige vrijdag had ik de sessie 10-20 minuten gepland, maar het liep lekker en het is 10 en 30 minuten geworden !!
de volgende dag was ik wat moe, maar vandaag met de fiets naar het werk, en ja, ik voelde de wind minder

nu nog een schema vinden dat ik kan volhouden en eens de afstand meten, want daar heb ik me de afgelopen weken totaal niet op gefocust
hoe doen jullie dat, de afstand meten die je loopt

en nog iets, ik ben nog geen gram afgevallen, integendeel zelfs, is dit normaal

tot later
Sabine
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: 30 minuten !!!

Bericht door Hellothere »

sabinep schreef:vorige vrijdag had ik de sessie 10-20 minuten gepland, maar het liep lekker en het is 10 en 30 minuten geworden !!
de volgende dag was ik wat moe, maar vandaag met de fiets naar het werk, en ja, ik voelde de wind minder
Heel mooie prestatie hoor Sabine, gefeliciteerd !!!! Die kus van Evy heb je dubbel en dwars verdiend.
sabinep schreef:nu nog een schema vinden dat ik kan volhouden en eens de afstand meten, want daar heb ik me de afgelopen weken totaal niet op gefocust
Ah ja, is toch wel belangrijk hoor, dat je ook een plan hebt hoe het verder moet na de S2R.
Feit dat je al beseft dat je naar iets op zoek moet gaan is al goed.
Mogelijkheden zijn er ruim voldoende :
1. Nog even die 5KM 3 X per week blijven lopen, tot die goed in de benen zit.
2. De “Keep Running”, schema naar de 10KM.
3. Met regelmaat een wedstrijdje of jogging inlassen.
4. zelf je tijd / afstand wekelijks iets uitbreiden.
5. ..
Zo zie je maar, mogelijkheden genoeg. Enige vraag die je jezelf moet stellen is hoever wil ik gaan en wanneer ? . Zorg er vooral wel voor dat je doelstellingen realistisch zijn.
sabinep schreef:hoe doen jullie dat, de afstand meten die je loopt
Garmin Forerunner 305
sabinep schreef:en nog iets, ik ben nog geen gram afgevallen, integendeel zelfs, is dit normaal
Hoeft niet noodzakelijk abnormaal te zijn. Maar eenmaal als je spieren volledig op sterkte zijn, en je verder je looptijden gaat uitbreiden, zou je het toch stilaan moeten gaan merken, ook op de weegschaal. Let natuurlijk wel dat je eetpatroon, en calorieopname in verhouding blijven tot de calorieën die je verbrandt.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: 30 minuten !!!

Bericht door zoefje »

Gefeliciteerd met je prestatie!!! Dat voelt zeker enorm goed! Nu blijven lopen hè?
De 10 mijl bereikt!!! :D
sabinep
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2012, 12:21

Re: 30 minuten !!!

Bericht door sabinep »

dank voor jullie steun

Sabine
Plaats reactie